Sniffing Snouts moet blijven!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sniffing Snouts moet blijven!!!.


Gast

#76

2013-10-04 08:45

Siffing Snouts moet blijven!!!!!

Gast

#77

2013-10-04 08:54

Vandaag is het werelddierendag . Bedankt iedereen die zich inzet voor het redden van dieren. Alle beestjes , klein en groot, jong en oud hebben recht op een goed leven voor zover zij een goede levenskwaliteit hebben ! Dieren geven heel veel liefde en ik heb er als kattenliefhebber veel voor over, medicatie en voeding, bij mij hebben ze niets te kort en ik zou ze niet kunnen missen !

Gast

#78

2013-10-04 09:02

ze moeten zeker blijven wie gaat het anders doen xxxxxxxxxxx

Gast

#79

2013-10-04 09:05

Voila ,, Vanessa zal kontent zijn ;-)
deske

#80 sniffing moet blijven!

2013-10-04 09:05

Misschien moeten we gaan demonstreren tegen de buren! Ik vind dat zij hun mond moeten sluiten. Want de onzin en hun onverdraagzaamheid stoort mij. Is dat ook een deftige reden?
Sniffing kiest ervoor om dieren te helpen, maar de onverdraagzaamheid van mensen gaat blijkbaar boven al het goede werk dat de Sniffing verricht. Echt ik zou beschaamd zijn in die mensen hun plaats. What goes around comes around. Ooit zullen ze zichzelf niet meer in de spiegel durven kijken en misschien beseffen hoe bekrompen ze zijn...

Gast

#81 Re:

2013-10-04 09:07

#79: -

dank u :D zeer tevreden zelfs :) x

Jo

#82 Re:

2013-10-04 09:07

#65: -

Go Vanessa Go !!!

Ten eerste...Aan alle mensen die hun inzetten voor de dieren...Merci (T'is immers wereld dierendag ;))

Ten tweede...Aan de buren van Sniffing... Djeezes...Get a life !!! Wer da gulder ulder mee bezig houd...

Ge zou beter wa sponseren ipv te klagen...Sniffings inzet zou beloont moeten worden...en nie worden afgekraakt zoals gulder doet...

Ten derde...Dus bij elke buur die nen hond heeft en ies blaft gade gulder wa staan klagen over geluidsoverlast?Mag ik dan klagen tegen den NMBS vanwege den trein in men achterhof?

 

Ten vierde...Last but not least... Sniffing... Keep going girl !!!


Gast

#83 Re: Re:

2013-10-04 09:08

#82: Jo - Re:

Super goe gezee! hell yeah! :D


Gast

#84 Re:

2013-10-04 09:42

#4: -

Helaas zijn mensen tegenwoordig zo onverdraagzaam dat ze waarschijnlijk ook zouden klagen als het spelende kinderen waren / een schoolbel / opstijgende vliegtuigen die er al lang voor hen waren / ...


Gast

#85

2013-10-04 09:49

mensdom - dierenrijk!

Gast

#86

2013-10-04 09:55

"The fact that man knows right from wrong proves his intellectual superiority to the other creatures; but the fact that he can do wrong proves his moral inferiority to any creature that cannot." (Mark Twain)

“THE GREATNESS OF A NATION AND ITS MORAL PROGRESS CAN BE JUDGED BY THE WAY ITS ANIMALS ARE BEING TREATED” (Ghandi)
In other words: LIFE IS ALL ABOUT DIGNITY, CIVILIZATION & RESPECT!!

“Man can no longer live for himself alone. We must realize that all life is valuable and that we are united to all life. From this knowledge comes our spiritual relationship with the universe.” (Albert Schweitzer)
“The more we care for the happiness of others, the greater our own sense of well-being becomes” (Dalai Lama)
"The assumption that animals are without rights and the illusion that our treatment of them has no moral significance and is an outrageous example of Western crudity and barbarity. Universal compassion is the only guarantee of morality."
"Compassion for animals is intimately associated with goodness of character, and it may be confidently asserted that he who is cruel to living creatures cannot be a good man." (Arthur Schopenhauer, German philosopher /1788 - 1860)

Gast

#87

2013-10-04 10:02

Sanny, we geven je niet op! Wat jij voor die dieren al gedaan hebt , echt chapeau! Wat die buren bezielt is echt schandalig, de mensen zijn zo onverdraagzaam geworden! En waarom, omdat het in hun ogen teveel lawaai geeft, dat het maar dieren zijn... Sniffing Snouts zet zich in voor de dieren, achtergelaten, mishandelde, ze waren allemaal in goeie handen bij je! het is je levenswerk en droom dat ze kapot maken, vandaar ook onze steun bij het tekenen en delen van deze petitie! Sniffing Snouts moet blijven! Je hebt het hart op de juiste plek! Er zijn gewoon nog teveel mensen die niet beseffen hoeveel je voor die dieren doet :-(
Amber

#88 Sniffing Snouts moet blijven

2013-10-04 10:08

Deze mensen doen fantastisch werk en dit moeten ze gewoon door kunnen blijven doen

Gast

#89

2013-10-04 10:26

Weeral erg voor de beestjes iedere organisatie die dieren helpt is heel belangrijk

Gast

#90

2013-10-04 10:34

IK HEB ZELF AL HONDJES GEADOPTEERD ? IN TOTAAL HEB IK ER NU ZES MAAR ZAL ME ALTIJD BLIJVEN INZETTEN VOOR DIEREN IN NOOD BIJ DEZE MENSEN ALS JE DIEREN GRAAG ZIET HELP HEN AAN EEN WARM MANDJE

Gast

#91

2013-10-04 10:37

Sniffing Snouts moet blijven, zij hebben doen ALLES voor hun dieren, NOOIT krijgt een gezond dier er een spuitje, wel een goed baasje ( die eerst nog wordt gecheckt ) en daarna opgevolgd, de dieren kunnen hier tot rust komen , en zijn gelukkig , alles is er heel proper , Sniffing Snouts moet blijven de dieren hebben al zo weinig goede opvangplaatsen !!

Gast

#92

2013-10-04 10:43

de buren mogen weg ! onverdraagzame sujetten tegenwoordig zelle , amai !

Gast

#93

2013-10-04 10:45

Sniffing Snouts forever !

Gast

#94

2013-10-04 10:47

sniffing snouts doet zoveel voor de beestjes en ik vind dan ook dat ze moet blijven
grtjs carine

Gast

#95

2013-10-04 10:52

organisaties die iets voor dieren doen moeten gewoon kunnen hun mooie opdracht blijven uitvoeren <3 Proficiat en dikke knuffel voor deze mensen die zich zo inzetten voor de sukkelaars <3

Gast

#96

2013-10-04 10:53

ik vind dat de opvang moet blijven.
Deze sluiten om de simpele "reden" van geblaf is voor mij geen reden.

ik vind dan zeker dat er op dit gebied een beetje verdraagzaamheid mag vertoond worden van de mens komende.

Zeker dat wij met sommige mensen hun gezeik opgescheept zitten en ze dan moeten verdragen

Hate the people but love the animals is mijn moto !

Gast

#97

2013-10-04 10:55

Veel succes, je mag altijd naast mij komen wonen :D maar dan gade mijne kop wel beu worden gezien :p

Gast

#98

2013-10-04 11:08

goeie initiatieven zoals deze moeten kunnen blijven of geholpen worden!

Gast

#99

2013-10-04 11:11

succes!!

Gast

#100

2013-10-04 11:43

De zorg om de poezen is een grote noodzaak. Sniffing Snouts moet blijven bestaan.