Said moet int sti blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Said moet int sti blijven!.
|
Gast |
#12011-12-22 23:08HIJ MOET BLIJVEN ! ANDERS TEKEN VAN RASCIME ! |
|
| |
|
Gast |
#22011-12-22 23:09hij moet blijven |
|
| |
|
Gast |
#32011-12-22 23:10Said moet fucking blijven ;c! |
|
| |
|
#4 |
#42011-12-22 23:15hoe erg :o |
|
| |
|
Gast |
#52011-12-22 23:18ik ben getuige, kwasr bij alstie ze eef gevon.. |
|
| |
|
Gast |
#62011-12-22 23:20hij heeft het niet gestolen ! hij heeft het gevonden |
|
| |
|
Gast |
#72011-12-22 23:27Wuk nen dwoaze redn vint... |
|
| |
|
Gast |
#82011-12-22 23:30St theresia is een fucking kutskoleeeeeeeeeee |
|
| |
|
Gast |
#92011-12-22 23:31BULLSHIT HEEL DIE DIRECTIE! |
|
| |
|
Gast |
#102011-12-22 23:32Rasicme is een slechte zaak ;) |
|
| |
|
Gast |
#112011-12-22 23:33SJITN MOAAT ! Saïd doe alsan vo goed, ie elpt iedereen, gebt altyd steun vn em, ie doe nietn mis int skole , & deur da die dwoaze directie em ny gloofd vliegtie butn? wtf vint! ze gloovn wok alene zunder eign zever wi. kutskole dat i gvd! |
|
| |
|
Gast |
#122011-12-22 23:35Ik vind dat schandalig!! |
|
| |
|
Gast |
#132011-12-22 23:45zo'n reactie is were te verwachten ze van sti ! |
|
| |
|
Gast |
#142011-12-22 23:53ti were da stoem sti bestuur wi -- |
|
| |
|
Gast |
#15 Re:2011-12-23 00:04zeggen dat dat racisme zou zijn is op zich in een vorm van racisme want hierbij laat je de mensen (op)merken dat Saïd anderskleurig zou kunnen zijn. Dit leidt dus tot het feit dat u er al bij still gestaan hebt dat Saïd anders is. Maar dit is helemaal niet zo, we zijn ofwel allemaal verschillend(uit./inn.) ofwel allemaal gelijk (als mens). En Saïd, misschien ben jij hier wel de zondebok maar zou je dan ipv gefrustreerd moeten zijn niet eens bij het feit stil staan dat dit slechte publiciteit is voor de school en je dus uitverkoren bent tot zondebok is (hierbij is het alegemeen belang groter dan je eigen belang). Als je dan al niet die portefeuille gestolen hebt. Blijf kritisch ook al staat de persoon in kwestie je dichtbij. |
|
| |
|
Gast |
#162011-12-23 00:11said mt blijven kzou zeggn an de directei vn sti toon een beetj respect en wees verdraagzaam !!! |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-12-23 00:13- Date of removal: 2011-12-23
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#182011-12-23 00:16#15 ...Blijven. |
|
| |
|
Kies een pseudoniem |
#19 Onderwerp2011-12-23 00:17belachlijk vn sti ze maken hun eigen imago nr de klooten kzou zeggn an de directie leer een beetj respect en toon u in het positieve ni in het negatieve !!!!!! sti school zonder toekomst haha tip vr de directie vn sti STAP OP EN MAAK DAJ WEGBENT BELACHLIJKAARDS !!!! |
|
| |
|
Gast |
#202011-12-23 00:17Dikke zever ! Said zou da nooit doen jungee ! ;O |
|
| |
|
Gast |
#212011-12-23 00:25willen jullie wel oppassen wat jullie zeggen? |
|
| |
|
Gast |
#22 Re: Re:2011-12-23 00:26Hallo , u lijkt me een leerkracht , aub , een beetje respect & verdraagzaamheid , wij als leerlingen verdienen ook Respect , respect is een groot woord , maar mensen met een klein hart , kennen dit woord niet . ;) |
|
| |
|
Gast |
#24 Re: Re:2011-12-23 00:29IP adres ophalen, maar dat is al ver gezocht :) |
|
| |
|
Gast |
#25 Re: Re: Re:2011-12-23 00:30 |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.