Red het kasteel
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red het kasteel.
|
Gast |
#12013-09-16 04:46Waanzin echt waar |
|
| |
|
Gast |
#22013-09-16 06:12ZONDE !!!!!!!!!!!!!! ACHTERLIJK DEN HAAG.. ZE MEOTEN EENS EEN KEER HUN VERSTAND GEBRUIKEN DAAR MET ZE ALLEN!!!! |
|
| |
|
Gast |
#32013-09-16 06:40Slopen voor een rot weg Echt schandalig dit! als dat altijd zo gaat dan blijft er weinig over van onze geschiedenis in Nederland |
|
| |
|
Gast |
#42013-09-16 07:47Wel verboden op archeologische plekken te zoeken met een detector maar het slopen van zo'n mooi kasteel mag allemaal?! Onvoorstelbaar en grote waanzin! Dit kasteel hoort op de plek waar hij nu staat en daar moet je met je klauwen vanaf blijven... |
|
| |
|
Gast |
#52013-09-16 09:26laten staan dat ding |
|
| |
|
Gast |
#62013-09-16 12:50Zulk ouds en mooie geschiedenis mag nooit maar dan ook nooit verdwijnen voor iets als een snelweg. |
|
| |
|
Gast |
#72013-09-16 14:15belachelijk gewoon ! het kasteel moet blijven! |
|
| |
|
Gast |
#82013-09-16 15:25ik ben king en zoek alleen maar op het strand dus slopen dat ding |
|
| |
|
Gast |
#92013-09-16 15:35Die gasten in den haag hun keet platgooien en geen roestige euro stuiver voor geven ,hottentotten zijn het ,ja van deze regering(zakkenvullers) moet je het maar hebben en die gast van nr 8 heeft zeker een verstandsverbijstering |
|
| |
|
Gast |
#102013-09-16 16:24Als ik een paddenstoel pluk uit het bos ben ik strafbaar, maar deze overheid maait maar raak voor minimaal rendement. |
|
| |
|
Gast |
#112013-09-16 16:55Dit is niet normaal meer, zo prachtig oud kasteel! |
|
| |
|
Gast |
#122013-09-17 08:04Vervang de mensen bij Rijkswaterstaat die verantwoordelijk zijn voor dit soort plannen!!! |
|
| |
|
Gast |
#132013-09-17 09:22Meer informatie op: http://erfgoedstem.nl/2013/09/rijkswaterstaat-ziet-kasteel-verwijderen-obstakel/ |
|
| |
|
Gast |
#14 Den Haag weer....2013-09-17 11:18"Alles moet wijken voor van alles, zolang we de history ook maar flinke schade toebrengen" zullen ze in Den Haag vast denken. Er is nog zo weinig over van die periode en toch willen ze het slopen voor een snelweg? Den Haag moet zich schamen voor dit achterlijke gedrag! |
|
| |
|
Gast |
#152013-09-17 18:50ff zuinig zijn op onze historie graag. |
|
| |
|
Gast |
#162013-09-17 20:04Heb respect voor jouw cultuur en verleden. Weg is weg en komt nooit meer terug.... |
|
| |
|
Gast |
#172013-09-17 22:48nog sneller van A naar B ?? en de rest telt dan niet meer mee????? |
|
| |
|
Gast |
#182013-09-18 04:51Te zot voor woorden . |
|
| |
|
Gast |
#192013-09-18 08:51Handen af van een kasteel dat ook nog eens op een mote plek staat! |
|
| |
|
Gast |
#202013-09-18 09:32Er is een andere Linkedin site: De ErfgoedStem Leg het daar ook eens voor. |
|
| |
|
Gast |
#212013-09-18 15:43En heel erg bedankt voor het gebruiken van mijn foto. http://www.castlephoto.nl/groessen-kasteel-rijswijk.html |
|
| |
|
Ironio Gast |
#222013-09-19 10:31Ik stel voor om heel Nederland te asfalteren. Wie zit er nu nog te wachten op natuurschoon en erfgoed als we toch alleen maar zo snel mogelijk van A naar Beter willen? Oude kastelen bekijken we wel op ons Ipad... |
|
| |
|
Gast |
#232013-09-19 10:38Deze havezate is niet alleen van belang voor de gemeente Duiven maar voor de gehele Liemers. Gerard van Hunen Voorzitter Historische Kring Duiven Groessen Loo |
|
| |
|
Gast |
#242013-09-19 13:05Iets dat al eeuwen bestaat kun je niet zo maar afbreken voor een weg! |
|
| |
|
Gast |
#252013-09-19 13:18Er is in het verleden al genoeg vernietigd waar wij ons nu over afvragen hoe is dit mogelijk geweest! Laten we nu niet dezelfde fouten maken! |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.