Red de mooiste bomen van de Brugsepoort (Gent)
Red de mooiste bomen van de Brugsepoort (Gent) / Mededelingen / AVS vanavond 18hr - kaap van 1000 - Blijft Delen - dank U / Opmerkingen
![]() Anonymous |
#12020-06-29 13:55Beste Mensen,
Alvast bedankt om mee met ons deze bomen te willen redden.
We hebben ondertussen meer dan 1000 ondertekenaars en zijn met voorsprong de populairste petitie op dit ogenblik.
Een dikke merci !
Blijf one FB pagina en Petitie pagina delen AUB.
Enkel zo kunnen we de politiek onder druk zetten om tot inkeer te komen.
Vanavond is er alvast een kleine reportage op AVS tijdens het journaal van 18hr.
Bedankt voor jullie steun en Blijven delen.
Groetjes
|
|
| |
|
Gast |
#2 Re: Rabot2020-06-29 16:04Aan het Rabot, waar momenteel de 3 grote woontorens afgebroken en vervangen worden, heeft WoninGent/stad Gent verscheidene decennia-oude dennen/sparren gekapt. |
|
| |
|
Spip |
#3 Dankjewel voor jullie inzet2020-06-29 18:32Dankjewel voor jullie inzet voor het behoud van groen in de stad. Kappen van bomen is tegenstrijdig met het klimaatbeleid. Betonstop is nodig om ons en de volgende generaties van water, zuurstof, schaduw en aardeafkoeling te blijven voorzien. Oude bomen hebben bovendien een historische waarde en zijn landmarks. Recent werd trouwens door de stad Gent een boek gepubliceerd over de historische bomen in Gent, die te koop is in de Gentse Stadswinkel aan € 20. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.
