red de meerkoet, de watersnip, wintertaling.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
dan de meeste jagers alhoewel in dit landje weet je
maar nooit...alles hangt af wie er achter de ideeen
staat....
Moeras en watervogels worden meer en meer bedreigd door het verdwijnen van geschikte broedbiotopen.
Het is dus noodzakelijk dat we deze gevoelige soorten een optimale bescherming bieden.
Dat betekent dus ook geen jacht op deze vogels !
Marijke
Re:
ik haat jagers die op haaien zwaardvissen of anderen specialen dieren jagen. Een haai doden voor alleen een vin kom op!! zoek je leven als dat je hoogte punt van je leven is, het is wel een hoogte punt als je dat doed maar dat is dan wel een hoogte punt van ZIELIGHEID!!!!!!!! Jij zou het toch ook niet leuk vinden als iemand op jouw jaagt. neushoorns jagen of het verkopen van het ivoor dat kan toch niet er moeten nu beschermers een soort bodygarts om een neushoorn gaan staan met geweer en al om de neushoorn te beschermen.
| This discussion has been closed. |
Re:
#25: -
Wat gast nr. 25 betreft, hij heeft het bij het rechte eind. Een minister echter moet neutraal zijn en eerlijk. Ik hoop dat J. Schauvliege, een minister van een jongere generatie, zich niet niet meer begeeft op het pad van "vriendjespolitiek" en "beïnvloeding". het zou niet stroken met haar CD&V signatuur. Ik ben wellicht naïef maar ik heb er vertrouwen in en blijf optimistisch tot tegendeel wordt bewezen.