Red de binnenstad van Amsterdam!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
VVD zegt: 'gemeente is geen smaakpolitie'. Nee, maar de gemeente is wel verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de binnenstad! 5 nutella en kaas winkels in 1 korte straat is echt belachelijk! En ook 7 H&Ms in de binnenstad vind ik ietwat overdreven...
Zoals je dat ziet in Oost en West. Als binnenstadbewoner ben ik voor veel aankopen gedwongen naar een ander stadsdeel te gaan of online te bestellen helaas.
In hoog tempo verloedert de stad; alles wat low-profiel en sympathiek is wordt verkwanseld voor the yankee-dollar. Alle winkels voor bewoners verdwijnen tgv kaas- nutella- souvenier en bier.
Re:
De dag voor kerst was mijn winkel van AH zó vol dat ze de deuren moesten sluiten en de mensen buiten in de rij stonden om op hun beurt te wachten om naar binnen te kunnen. De kalverstraat is ook al een keer zo druk geweest dat de politie moest ingrijpen om de menigte in goede banen te lijden. Nu het plan voor openingstijden van de winkels rond de klok.
Helemaal niemand op het stadhuis denkt aan de nachtrust van de amsterdammers, die (behalve een gedeelte van de Kalverstraat) naast en boven winkels wonen.
Wij hebben een gay café op de zeedijk en nu mogen wel van de gemeente onze regenboog vlag niet meer uit hangen
Met deze vlag laten weten zien dat iedereen welkom is weer jammer van de gemeente
| This discussion has been closed. |