Protest tegen sluiting Lyme expertise centrum Maastricht
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat degelijk onderzoek zo belangrijk is voor een ziekte als lyme, zodat voor deze patienten spoedig een oplossing komt.
Omdat mensen met Lyme geholpen moeten worden! Oom aan gevolgen overleden, collega nooit meer geworden wie hij was en mijn nichtje vecht nu tegen deze verschrikkelijke aandoening! Noodzaak dat het instituut blijft bestaan!!!
Een kundig arts op gebied van Lyme!
Zijn er helaas niet zo veel.....
Kwaliteit van leven voorop!!!!
Mogelijk heeft mijn moeder nav niet behandelde Lyme ernstige Reuma ontwikkeld. Medicatie van Reade werkt niet. Sinds zij in Maastricht in onderzoek en behandeling is gaat het weer stukken stukken beter. Ipv symptoombestrijding naar aanpak van de oorzaak... Voorbeeld voor de gehele medische wetenschap.. Daarom steun ik deze actie en deel het op mijn Facebook..
Dit kan toch niet !!
Wat is Nederland toch een onsympathiek land aan het worden.....De zorg wordt steeds slechter en slechter....De regering moet zich doodschamen.
Met als gevolg bij deze patiënten een enorme lichamelijke achteruitgang.
We kunnen blij zijn dat er centra bestaan,zoals Medisch Centrum Annadal,waar mevrouw Schoeters werkzaam is,waardoor deze mensen weer toekomstperspectief krijgen.
| This discussion has been closed. |