Protest tegen sluiting Lyme expertise centrum Maastricht
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het wordt hoog tijd dat de overheden hun ogen openen voor deze ziekte. Ik heb 2 dovchters in behandeling. Deze is langdurig en kost een klein fortuin. Niet iedereen kan zich dit veroorloven. Daarm Mijnheer, mevrouw de minister laat de overheid zijn steentje bijdragen. Wij steunen de overheid toch ook met een enorme rotsblok.
Lyme...is een verschrikkelijke ziekte !!!
En zooo belangrijk dat dit Centrum in Maastricht blijft bestaan!!!
Ik heb sinds 14 jaar Lyme en ben van het kastje naar de muur gestuurd zonder enig resultaat. Sinds april van dit jaar ben ik onder behandeling van dr. Schroeter en word voor het eerst echt serieus genomen. Het is een schande dat in andere ziekenhuizen dit probleem zo wordt onderschat of zelfs wordt ontkend.
Wat mij (en veel van de landschapsbeheer organisaties) betreft niet minder expertise centra, maar meer!
Sluiting van (lyme) behandelcentra zijn niet ongewoon. In periode 2008-2010 is ook a/d poten v/d Walborgkliniek in Amstrerdam gezaagd. Ook daar werden ineens de reguliere antibiotica om lyme & co te bestrijden uit de patiëntenvergoedingen weggehaald. dr.Hofman heeft toen ook flinke juridische strijd gevoerd (en gewonnen) tegen zorgverzekeraars.
Het is een modus operandi (werkmethode) die binnen de verzekeringswereld verder heel gewoon is. Gaat eea teveel ten koste van het verdienmodel, dan zal men alles i/h werk stellen om dat te herstellen; weigeren van vergoedingen, (onnodig)inschakelen v/d Inspectie enz. Heeft niets, maar dan ook helemaal niet meer met zorgkwaliteit te maken. Hoogste tijd dat we dit soort partijen volledig buiten de medische zorg plaatsen, al die 'overlap'is helemaal niet nodig ....
| This discussion has been closed. |