petitie voor de nachtvluchten op luchthaven oostende
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Maar ja, als de grond goedkoper is moet je maar de nefaste gevolgen ervan erbij nemen. Ik woon ook zeer dicht bij de luchthaven. Ik kan ze zien landen en opstijgen, maar ik klaag niet
Re:
De luchthaven gaat nooit top draaien hij blijft er omdat hij gemaakt is voor een ander bestemming .
Ook ik woon al sinds 1991 vlakbij de luchthaven. Nooit last van gehad.
Die had ik veel meer van de kusttram...toen die om de tien minuten piepend door de bocht ging vlak voor mijn appartement... Maar ook daarover klaag ik niet : de tram was er eerst :-)
woon al jaar en dag op de aan- en landingsroute en heb er echt geen last van. Dat mensen uit de nabije omtrek er last van hebben, eigen schuld dikke bult! Die hebben hun lapje grond voor een appel en een ei gekocht, er een mooi huis gezet en zouden nu de groei en de bloei (van weleer) aan banden leggen? Leef en laat leven! Vooral de vluchten naar vakantieoorden vanuit Oostende trekken mij aan. Gedaan de lange files naar Zaventem, stakingen van NMBS, urenlange wachttijden in de luchthaven...
nachtlawaai
Eerst goedkope grond/woning kopen en dan zagen over lawaai. Even erg als in Brussel!
Alsook zal er automatisch meer werkgelegenheid zijn voor de mensen uit Oostende en omstreken.
Omdat die luchthaven werkgelegenheid geeft voor vele mensen. Waarom zouden die mensen werkloos moeten worden omdat een minderheid alleen zich kan klagen!
Als sommige leden van Wiloo zo tegen de luchthaven is, waarom vertrekken ze dan nog vanop onze luchthaven op reis!!!!
Spijtige zaak is dat alles word afgeremd door locale milieugroeperingen die gerund/ondersteund worden door mensen die stuk voor stuk bewust waren van de aanwezigheid van de luchthaven wanneer zij zich kwamen vestigen.
| This discussion has been closed. |