petitie voor de nachtvluchten op luchthaven oostende

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie petitie voor de nachtvluchten op luchthaven oostende.


Gast

#1

2015-10-13 15:59

Ik woon op 500 meter van de luchthaven sedert 1985 en heb geen last van de nachtvluchten

Gast

#2

2015-10-13 18:59

het vliegveld is er al veel langer dan de meeste huizen,dus wisten ze dat er een vliegveld was

Gast

#3

2015-10-13 21:09

We horen hier over Zwevezele idd ook de toestellen van/naar Oostende. Maar of het mij wakker houd, verre van. Want dan moet ik ook gaan klagen over de vele A380's die hier met deftig wat power overvliegen van Heathrow en de vele intercontinentale toestellen die in aproach zitten van de USA voor Brussels. Thumbs Up voor Ostend airport, EGIS en de werkgelegenheid op de luchthaven daar.
Gast

#4

2015-10-13 21:43

Is inderdaad zoals al veel gezegd, het vliegveld was er (veel) langer dan wanneer de meeste bewoners er rondom woonden. Als je wist dat je je vestigde rondom een luchthaven weet je waar je aan begon. Over de aankoopprijs van de woning of bouwgrond gaat m'n minder hebben geklaagd toen der tijd, want het was een weggevertje, maar al snel komt de ware aard boven eens ze er definitief hun intrek hebben genomen rondom de luchthaven. De tegenstanders moeten ook maar eens de mening horen van de reizigers van omstreken en van het binnenland. 80% zegt veel beter af te zijn met een luchthaven als Oostende ipv Zaventem. Alleen al voor de gezelligheid en de rust waar de reiziger volledig ontspannen kan inschepen.....Aleen mensen die er werken kunnen dit beamen....De tegenstanders moeten misschien maar beter eens een nationale petitie ondernemen......Laat Egis maar komen en hun gang gaan. De economie gaat er in iedere geval alleen maar heel wel bij varen.


Gast

#5

2015-10-13 21:44

Het is tijd dat de mensen die zich ergeren aan de luchthaven VERHUIZEN , de luchthaven was er eerst !!!!!! We mogen trots zijn dat we een luchthaven hebben , dus laat ons er gebruik van maken !!!!

Gast

#6

2015-10-14 03:28

Alle manieren om extra werkgelegenheid te creeeren zijn welkom,dus zeg ik ja tegen nachtvluchten op de luchthaven van Oostende!

Gast

#7

2015-10-14 03:56

Nachtvluchten moeten kunnen omdat ze de werkgelegenheid en toerisme stimuleert.

Gast

#8

2015-10-14 06:59

groot gelijk...........alleen mensen die er dichtbij wonen van voor 1962 hebben recht op aanspraak...........het is een luchthaven maar geen " lucht " haven

Gast

#9

2015-10-14 07:45

Oostende heeft de luchthaven nodig, iedereen weet dat. Trouwens ik woon dicht bij de luchthaven en het heeft me nog nooit gestoord.

Gast

#10

2015-10-14 07:53

dank u voor het starten van deze petitie ,
cfr mijn vraag op Facebook 13/10 !

zeg dit door aan vrienden en kennissen aub !


Gast

#11

2015-10-14 08:05

Deze luchthaven is onontbeerlijk voor Oostende en zijn bewoners en werknemers.

Gast

#12

2015-10-14 08:11

Omdat als ondernemer sta ik voor vooruitgang , en een visie voor Oostende op lange termijn gebaseerd op de uitzonderlijk en strategisch geografische ligging van de haven , luchthaven, trein en baan verkeer !!!

Gast

#13

2015-10-14 08:51

De luchthaven is een meerwaarde voor Oostende, schaft werkgelegenheid en is een toeristische troef. Wie dat niet inziet is blind!

Gast

#14

2015-10-14 08:56

Werkgelegenheid en een opwaardering voor Oostende

Gast

#15

2015-10-14 09:08

werkgelegenheden behouden

Gast

#16

2015-10-14 09:27

M'n vrouw en ik werken allebei in de luchtvaart en luchthaven Oostende kan er niet meer om heen, de laatste jaren hebben al vele luchtvaartmaatschappijen interesse getoond en hoop dat het zo vlug mogelijk kan vernieuwen en/of uitbreiden

Gast

#17

2015-10-14 09:53

Werkgelegenheid ,opwaardering Oostende,toerisme .Ik woon op 200 meter van de luchthaven van Oostende - geen last.

Gast

#18

2015-10-14 10:01

Ik heb ze getekend omdat als ik een huis koop in een drukke straat, ik weet dat ik niet moet zagen over de hinder die ik er van zou kunnen hebben.

Het is ofwel goedkopere grond kunnen kopen en accepteren dat er hier en daar een vlieger eens over je vliegt, of iets duurder gaan en daar geen last meer van hebben.

Gast

#19

2015-10-14 11:15

Mijn huis staat op 50 meter van de luchthaven.Mijn vader heeft zijn gehele loopbaan op de luchthaven gewerkt,ik tijdelijk.Heb als inwoner die zo dicht woont nooit last gehad van de luchthaven,het is een bedrijf die werkgelegnheid verschaft aan mensen,luchthaven bestaat al VEEL langer dan die meeste klagers vermoed ik.

Gast

#20

2015-10-14 12:01

Toen ik voor Aeroground op Oostende werkte, heb ik me verwonderd dat een stel mensen die eigenlijk niet eens legaal wonen, zo'n invloed kunnen hebben op de uitbreiding van deze luchthaven. Het feit dat er een grote groep werkelozen was, en er minder werk kwam in de visserij was dit een hele goede en solide alternatief. De arbeiders en enkel medewerkers waren heel harde werkers, ik heb met groot respect en verwondering naar hun inzet gekeken. Dan worden ze eigenlijk door de door hen zelf gekozen politiekers een oor aangenaaid. In de tussentijd kijk naar Charleroi? Dat had Oostende moeten zijn! De walen hebben nu Luik en Charleroi. Vlaanderen heeft dus niets,wat ik persoonlijk een schande vindt


Gast

#21

2015-10-14 12:26

Misschien meer werkgelegenheid MET nachtvluchten.
MichaelVanBosch

#22 nachtvluchten

2015-10-14 12:35

De milieunorm (lees geluidswaarden) één jaartje terugschroeven haalt geen oude Afrikaanse 707's terug (want die vliegen nergens meer). Het enige wat hopelijk wel gebeurd is een klant als ANA -die ons vorig jaar noodgedwongen verliet- de kans geven terug voor Oostende te kiezen, want zonder nachtvluchten is dit onmogelijk! Geef Egis - die in de kansen van Oostende gelooft - een echte kans! Wat in Luik kan, kunnen we in Vlaanderen ook!!!


Gast

#23

2015-10-14 12:55

Weg met WILOO !!!
vleugelboot

#24 Re:

2015-10-14 13:02

#12: -  

 Spijtig dat je die visie(haven en trein) nooit hebt kunnen overdragen aan gemeentebestuur. 


Gast

#25

2015-10-14 13:03

Goed voor werkgelegenheid en de vooruitgang van stad en tourisme