SAMEN voor het BEHOUD van een aanvaardbaar NMBS-seniorentarief (en jongerentarief)
SAMEN voor het BEHOUD van een aanvaardbaar NMBS-seniorentarief (en jongerentarief) / Mededelingen / Overleg met de NMBS rond de afschaffing van het SENIORENBILJET / Opmerkingen
|
Gast |
#12024-09-20 10:55Ik zal aanwezig zijn bij de ludieke actie in Oostende |
|
| |
|
Gast |
#22024-09-20 10:58Goed gedaan!! |
|
| |
|
Gast |
#32024-09-20 11:05Ja, ik ben bereid me hiervoor vrij te maken indien mogelijk (2 personen). |
|
| |
|
Gast |
#52024-09-20 11:09Ik neem deel als ik die dag geen andere verplichtingen heb... |
|
| |
|
Gast |
#62024-09-20 11:10Op welke datum? Dat is belangrijke info om mensen toe te laten al dan niet in te schrijven. |
|
| |
|
Gast |
#72024-09-20 11:15Hieraan neem ik graag deel |
|
| |
|
Gast |
#92024-09-20 11:21Ik wil gerust een dagje Oostende doen om actie te voeren tegen verhoging van biljetten voor senioren. |
|
| |
|
Gast |
#102024-09-20 11:39Ik doe mee ! |
|
| |
|
Gast |
#122024-09-20 11:45Ik ben 65 en heb tot nu toe maar enkele maanden kunnen genieten van het seniorenticket. Indien mogelijk zal ik zeker erbij zijn in Oostende. |
|
| |
|
Gast |
#132024-09-20 11:45Ben bereid tot steun in Oostende |
|
| |
|
Gast |
#142024-09-20 11:49Ja, ik neem deel aan de ludieke actie in Oostende ( behoudens andere, prioritaire verplichtingen die dag ) |
|
| |
![]() Anonymous |
#152024-09-20 11:54Ja ik wil een dagje Oostende meedoen om het seniorenticket te behouden 💪 |
|
| |
![]() Anonymous |
#162024-09-20 11:57Het seniorenticket moet absoluut behouden blijven. Bovendien moet de regeling waarbij pas vanaf 9u. 's morgens van het ticket gebruik kan gemaakt worden, afgeschaft worden. Voor iemand die verder weg van het centrum van België woont, is het onmogelijk om bvb op een evenement in Brussel of Antwerpen tijdig aan te komen wanneer dat om 10u. begint. Ik ben bereid tot een dagje Oostende, indien het past. |
|
| |
|
Gast |
#172024-09-20 12:11Ik wil meedoen aan de ludieke actie in Oostende!👍🏻 |
|
| |
|
Gast |
#182024-09-20 12:16Wil deelnemen in oostende |
|
| |
|
Gast |
#192024-09-20 12:17Indien er geen kinderopvang is die dag wil ik best eens naar Oostende komen. |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2024-09-20 12:42- Date of removal: 2024-09-20
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#242024-09-20 12:42As ik geen andere verplichtingen heb, wil ik best de actie in Oostende ondersteunen! |
|
| |
|
Gast |
#252024-09-20 13:24Korte afstanden doen wij met de auto. Vanaf meer dan 25km doen wij alles met de trein.zoals naar de kust en Ardennen, Gent, Antwerpen enz . Voor ons en geloof mij veel van onze vrienden (+70j) die graag op stap zijn wordt dit een afknapper. Wij kunnen ons die dure tickets zelf met 40% korting (belachelijk) niet blijven veroorloven zoals wij nu gebruik maken van de trein. Dit is een regelrechte belemmering op onze vrijheid. |
|
| |
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.
