Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
belastingen
dit gaat op de duur echt onbetaalbaar worden, dus: NEEN aan de kilometerheffing!!
Zorg dat er met de extra inkomsten uit die 50% een deftig alternatief in het openbaar vervoer gefinancierd wordt.
van hun vele jobs ,want die heren zijn dan ook nog eens burgemeester of advocaat en soms ook
leerkracht .
Ik ben er helemaal tegen
ik ga al nergens meer omdat ik altijd parking moet betalen, en de kosten van een auto te duur worden voor gewone verdieners, al die wetten worden gestemd door mensen die een diploma hebben en dus altijd goed gaan verdienen, hoe kunnen ze zich ooit in onze plaats zetten ?? en oplossen gaat het niets, de mensen die nu met de auto nog naar het werk gaan, doen dat voor een reden en gaan dat blijven doen, en openbaar vervoer is te duur en ongemakkelijk
ik ga ook al niet meer op reis met de auto, door de boetes in frankrijk enzo, als ik maar zo snel kan rijden, duurd het 3 dage nar spanje en kom ik te laat op mijn hotel s'avanods, het is gewoon niet tof meer om auto te rijden, elke seconde moet men opletten, voor dit en dat regeltje kom aan zeg, het wordt te veel..
ik zou openbaar vervoer willen/kunnen nemen doch ben welgeteld 2u58 onderweg om op kantoor en thuis te geraken! Werken tot 18u = thuis aankomen om 21u28 (ha ja want mijn bus vertrekt aan het werk pas om 18U30) en dan nog 3 km te voet of met de fiets! quality time met gezin? wat is dat? bestaat het leven niet uit werken en afdragen aan de staatskas?
voor mijn part mag men al die gewesten en deelstaten opheffen! 1 federale kieskring is al meer dan genoeg die 12 of 13 ministers! gedaan met vlaams, brussels en waals parlement! zijn verdorie nog es een 50-tal extra ministers die we moeten betalen, die schrappen = heel wat geld in onze staatskas!! opheffen die boel en 1 regering in dit land! verdorie we moeten als vlaams en Franstaligen ne keer leren overeenkomen, in overleg gaan! als ons dat zou lukken op federaal vlak dan hebben we die 3 (sorry k vergeet de duistalige regering nog ) niet meer nodig. gedaan met die verdomde postjespakkers!
Ons blijven ze niet melken
| This discussion has been closed. |