NEEN aan de AFVALTAKS van IVAREM
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
Ik kan echt niet begrijpen dat stad Lier dit pikt
Door vaste bijdrage stijgt kost afvalophaling met 300%
De huisvuilzakken zijn al duurder geworden en op de koop toe kleiner dan de vorige. Een schande!!!

KL**TZAKKEN !!!!!
straks leggen ze nog taksen op de uitgeademde lucht die we verbruiken ,kom seg . we willen allemaal een proper leefmilieu maar na dit gaan de mensen zeker sluikstorten , doe hier iets aan want de werkende mensen gaan dit niet blijven pikken ! genoeg is genoeg !!
Re:
N-VA is niet verantwoordelijk voor het slecht bestuur en gemaakte schulden uit het verleden...
Re:
maar ja, tegen de volgende verkiezingen zijn ze het vergeten en geven ze weer loze beloften....... IK DACHT HET NIET !!!!!!!!!!!!
Re:
wij gaan dit zeker niet betalen en we hopen dat niemand betaald dit is gewoon legale diefstal
SCHANDALIG ! Vroeger had men vuilbakken die men wekelijks kwam ledigen. Daarvoor betaalde men jaarlijks 1x "taks" aan de gemeente. Deze propere en milieuvriendelijke methode werd afgeschaft waardoor men plastic zakken moest gaan kopen die veel duurder uitkwamen. Bovendien heb ik als alleenstaande bijna geen afval gezien ik in de week op mijn werk warm eet. Waarom zou ik in godsnaam "taks" moeten bijbetalen, doe ik al bij de aankoop van vuilzakken !!!
| This discussion has been closed. |