NEEN aan de AFVALTAKS van IVAREM
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
inderdaad dat IVAREM belastingen heft is ongrondwettelijk zie: mechelen.pvda.be
De bestuurders van onze gemeenten (lees : betrokkenen (!) bij Ivarem pakken immers ook graag hun graantje mee.
Re:
1. Natuurlijk, maar dan kunnen ze zich niet meer wegsteken achter IVAREM.
2. Verzet kan zeker wel lonen, want zoals veel mensen hier opmerken worden heel wat mensen met dit soort maatregelen 'beloond' voor jarenlang goed sorteren.
Zo is het simpel, onze burgemeester en de voorzitster van Ivarem zijn van dezelfde partij .
De ene wil dus de schuld op de andere steken .
Maar een Intercomunale mag geen rechtstreekse belastingen heffen, dus de gemeenteraad moet ze goedkeuren . sic
Re: Re:
Ter aanvulling: ongeveer 1/3 van deze gezinnen is een "éénpersoonsgezin", nog ongeveer 1/3 is een "tweepersoonsgezin" en het laatste derde tenslotte is een "+ tweepersoonsgezin".
GEWOONWEG SCHANDALIG ,EERST KRIJGEN WE EEN EERLIJK SYSTEEM... DE VERVUILER BETAALD VIND IK PRIMA ...NU ONDERVINDEN ZE DAT DE AFVALBERG VERKLEIND!!! gevolg minder inkomsten duuuuuus toch maar langs een andere weg de mensen geld uit hun zakken schudden !!! betalen we nog geen belastingen genoeg aan onze gemeente berlaar is nu al kampioen van de hoogste opcentiemen !!!
En door de schuld van Dexia krijgen de gemeenten minder intresten als voordien onze schuld NEEEEEEE
ik heb ook nog steeds mijn centen van arcopar (Dexia) niet terug pure diefstal ,doe maar verder jongens ,heel weldra ontspruit de revolutie watch and see!?
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Met welk verhaal denkt de Stad Mechelen nu dit principe weer om te keren?
Myriam Van Haver
In de vuilbak met die afvaltaks.
hoe kan een hardwerkende mens nog toekomen met al die taxes 1050 euro pensioen wat schiet er nog over op een jaar denk je
bovendien betaalt met deze nieuwe heffing een alleenstaande evenveel als een groot gezin...
je wordt inderdaad gestraft als je iets goed doet, straks krijgen we ook nog een gasboete omdat we te weinig afval maken :)
| This discussion has been closed. |
Re: broninformatie
#5: duffelaar - broninformatie
Beste het stond in de krant en IVAREM bevestigt het aan de telefoon. Het is een gratis nummer.