Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Vreselijk dat John Ewbank aan de schandpaal genageld wordt,dat verdiend hij niet, maar dit lied, met al z'n fouten, kan ECHT niet! Schande voor de Nederlandse Taal!!!!!!!!
De melodie vind ik prachtig, maak er in godsnaam een andere tekst op.
GEEN DEMOCRATIE IN NL!!
NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
mededeling
Dan maar op deze manier melden dat dit koningslied niet namens mij wordt aangeboden en gezongen.
Enkele jaren geleden maakte Jan Rot een mooie eigentijdse hertaling van het Wilhelmus. Een waardig Koningslied en Volkslied inéén.
Dom dom dom
Re: Re: het lied is bagger,
#6891: - Re: het lied is bagger, maar dit commentaar ook.
Bedankt voor het controleren van mijn spelling, doe je dat voor de overige criticasters ook even?!
of is het "specifiek" volgens jouw woorden en in mijn geval op de VROUW spelen!
En als je nu echt zo correct bent als je voordoet, wijs dan ook even de anderen die eveneens v.d.e en ook Ewbank, volgens jou, op de man spelen terecht!!
En als je dan toch bezig bent, wijs dan Ewbank ook meteen terecht met zijn opmerking mbt een baby van een criticaster wat volgens hem een chinese naakthond zou betreffen!
EN inderdaad is het belang hier dat het lied NIET gezongen moet worden en zo snel mogelijk vergeten omdat het echt bagger is, én net zoals je zelf aangeeft jouw commentaar en je spellingcontrole ook!!!
Da's toch logisch....
zowel mijn vrouw als ik vinden dit een volslagen achterlijk diebielen lied
Ik begrijp nu dat ik met een zootje achterlijke gekken te maken heb
Echt Nederland
doei
Re:
#6893: Fab - ...en door wie is het "Nationaal"comité geïnstalleerd...?
Net zo als 10 jaar terug met de Euro.
| This discussion has been closed. |