Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Koningschap is een primitieve idee
Met als enige doel de macht bij de elite te houden.
Re:
#6826: -60% van de Nederlanders vindt deze bagger goed? Nu is het echt tijd on te emigreren!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Joop van den Ende
Hoe triest, wat een ellende...
Dit is het niveau van de cultuur in nederland
Re:
Dat krijg je ervan als je moet kiezen tussen twee kwaden, een niet te pruimen lied of helemaal geen lied.
De mensen die positief gereageerd hebben zijn zwaar in de minderheid, welke poll je ook bekijkt.
Maar het is weer een centenkwestie, beter 16 miljoen gepijnigde oren dan 16 miljoen euro door de plee!
En de tijd is blijkbaar te kort om iets anders te regelen, daar heb ik maar 1 antwoord op. Bullshit!!!!!
Misplaatst sentiment vanwege Mr. Ewbank die in zijn villa op Ibiza de sneue zielepoot uithangt.
Die gozer kan niet meer lachen van de kwartjes dus waar maakt ie zich druk om.
Wat een gezeur!
Maar goed dat iedereen verschilt
Ik vind het lied prima!!!
Een compromis vinden waarbij iedereen tevreden is, is onmogelijk!
Dom Nederland vertelt ons dus wat te doen, dat klopt tocht niet!,
Het is de omgekeerde wereld!,
Na 30 april zal de nog grotere storm van NEGATIEVE kritiek DH wel weer schokken en verbazen en hadden ze het echt niet aan zien komen!
Als Nederland zich écht (inter-) nationaal voor paal wil zetten is dít wat "we" moeten doen!
Los van ook nog eens de veiligheidsrisico's lijkt het tóch doorgaan van het Koningslied mij een onverstandige keuze.
Begrijp me goed; ELKE vorm van bedreiging of geweld keur ik nog veel harder af dan het lied zelf.
Volgens de N.O.S. zou 60% voor het lied zijn en 40% tegen.
Echter: een poll is geen honderd procent de stem van het volk; het ligt er maar aan aan wie je de vraag stelt.
Wéér word ik er ziek van, zó ziek dat ik mij er maar bij neerleg.
Koningslied of niet, ik bid voor iedereen dat het 30 april tóch een mooi feest wordt voor het volk, waar onze toekomstige koning het liefst bij wil horen.
Dit is majesteits schennis. :)
| This discussion has been closed. |
Ik ben 75 jaar maar als ik dit bizarre lied hoor, dat notabene door 60 % van de bevolking wordt gewaardeerd, dan vraag ik mij af in wat voor land ik leef. Ik vind het baggerwerk, zelfs al zegt J. v.d. Ende dat het prima is.