Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Ben jij soms John zelf?????? Als het je dwars zit waarom kom je dan neuzen op een forum waar mensen hun hart kunnen luchten over dit worstlied. Smaken verschillen inderdaad. Maar laat mekaar aub vrij en zoek je heil ergens op een passende plek!
Re:
Wat een kletskoek! Niks miljoenen liedjesschrijvers, maar wel bijna 40 duizend mensen die het gewoon een schijtlied vinden.... Ga je belerende vingertje ergens anders opsteken zeg.
Weet je Wat? Laten we weer eens, wakker stamppot etend, wat water droogleggen met drie vingers in de lucht.
Want Wij Willen altijd Winnen met de W van Willem.
Re:
#6527: oranje fan - ;best heeft gedaan? dit lied is in 5 uur geschreven is gewoon een afgeraffeld zooitje!
Re:
zit je niet op het verkeerde forum??
dit is een petitie tegen het koningslied...
misschien een petitie opstellen voor mensen die dit lied prachtig vinden en graag willen meezingen met die mooie tekst..
hou je veilig.....;)
Re:
Ik ben een Oranje-fan in hart en nieren en koningsgezind. En toch vind ik het een tenenkrommend slecht lied.
En ik hoop het nooit meer te horen.
Lang leve de koning!
Ik schaam me diep als vertegenwoordiger van de nederlandse nationaliteit in het buitenland, dat een landje zo vol met talent, kennis en kwaliteiten zo'n baggerliedje kan produceren. Een somber onvolgbaar lied van kleuterkwaliteit.
Beetje overbodig ha ha ha
| This discussion has been closed. |