Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
dit koningslied is waardeloos
lijkt geschreven door een kind
Nederland, O Nederland, door dit lied sta je voor schut
wie meezingt straks is knettergek
want dit koningslied is kut.
Re:
en we zijn allen zo stom om het nog toe te laten ook, we laten ons toch alles door de strot duwen. Allemaal de mond vol van hoe het niet moet, mijzelf daarbij gerekend hoor, maar er is niemand die een vuist maakt en zegt we pikken het niet langer, nog meer zorggeld, nog langer werken, nog minder pensioen en aow en ga zo maar door. wie werpe de eerste steen?? Enfin, er is een begin gemaakt door een petitie op te stellen voor dit ""koningslied"" nu nog petities voor de rest waar we tegen aan schoppen.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Een allerbelabberdst lied van een zeer laag peil. Afgezien van het feit dat ik niet koningsgezind ben- en dit heeft er niets mee te maken - vraag ik mij of waarom er een koningslied moest komen. Diegenen die hiervoor gekozen hebben lijken mij mijns inziens geen vrije/zelfstandige geesten en bepaaldelijk kinderlijk en af/aanhankelijk met weinig onderscheidingsvermogen en tegenwoordigheid van geest. Verder kots ik ervan dat alles maar dan ook alles in het teken staat (o.a. advertenties, artikelen en spam) van Oranje. Ik ga op die dag in het WIT en dan zul je zien dat WIT en ORANJE niet harmonieren hahahaha.
Ben blij met dit slechte begin. Dat belooft een republiek binnen 10 jaar. Leve de republiek! Ook " onderdanen" worden volwassen en haken af bij deze wansmakelijke poppenkast. Leve de republiek! En gaarg ook wég met dat achterlijke Wilhelmus!!
Infantiel
| This discussion has been closed. |