Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: koningslied accepteren onder voorwaarden?
K W-A kan dit alleen goed maken door er zelf aan deel te nemen in de polonaise.
En Koninginnedag te handhaven op 30 april - had Beatrix die niet in de Grondwet vastgelegd? - als echte feestdag. Verder de vrijmarkten iedere dag toestaan in deze tijd van crisis. Dan mag hij zijn Koningsdag op 27 april hebben voor oranje toiletpotten gooien en degelijke activiteiten.
Verder zijn loon en van de koningin op de Balkenende norm laten zetten met belasting betalen en de rest als toelage voor verplichtingen en uiterlijk vertoon, wat geen eigendom is, soort eigen risico idee.Dat scheelt weken discussies in de kamer om zaken weer recht te breien.
Allemaal vanwege dit plagiaat lied.
Invoeren minimum straffen wellicht toch zinvol...
Dit is immers toch ook (poging tot?) zware (emotionele) mishandeling???
Wat een vreselijk lied.Ziet men Alex voor een debiel aan?
Moet hij ook nog blijven lachen bij zoveel achterlijkheid?Wat hebben de makers gedacht?
Dit is een liedje van een liefhebbende moeder welke zonder nadenken een en ander voor haar kindje brabbelt.Kindje barst in huilen uit en moeder maar troosten en zingt nog een toontje hoger.t,Kindje luider en luider huilen om er bovenuit te komen tot het van ellende in slaap valt.Ik verwacht dat Alexander op van de zenuwen die dag geen woord zal verstaan dus ook niet die van het lied.De muziek echter verzacht de voorstelling dus dat zal Alex redding zijn anders zou het ondoenelijk zijn je gezicht in de plooi te houden.Als hij later thuis op de bank videootjes gaat zitten kijken met zijn gezin heeft hij heel wat uit te leggen over de liefde en het taalgebruik van zijn onderdanen .
Het is onkunde, ongeïnteresseerdheid, onverschilligheid, egoïsme, verraad, list en bedrog en arrogantie!
o nee nog prins van ons echt waar ja dit lied is een beetje raar
maar wij houden van u echt waar
ja echt waar
doe je vingers in de lucht
of in je oren
de w van wind door je haar
je bent ervoor geboren
ja echt waar
kom op
kom op
| This discussion has been closed. |
Ik vind het te ver gaan om mijn Nederlanderschap op te geven; het lied is gewoon van geen niveau.!!