Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Afzeiken
geen afzeik mentaliteit,zoiets heet smaak
alleen een droeftoeter zoals jij zou dit lied kunnen waarderen
aan het laatste gedeelte van je comment te lezen kom je uit de achterhoek ,of 1 of ander bananenland
Re: bezuiniging
Nou dan straalt dat bezuinigingslied precies deze tijd uit. WIJ belastingbetalers hebben er geen geld voor beschikbaar, kunnen geen duurbetaalde artiesten en BN-ers iets fatsoenlijks in elkaar laten draaien als pronkstuk voor het nageslacht.
Hoe zal er over het Wilhelmus zijn gekibbeld voordat het volkslied werd? Zou dat in deze tijd ook bij elkaar zijn getwitterd via sociale media of voor een stuiver per woord? Breng ze niet op het idee, dan wordt het koningslied tien keer zo lang!
Eigenlijk straalt het lied precies uit waarvoor het is bedoeld ... iets wat veel mensen niet willen ..
Maar het blijft een gedrocht! In dit forum staan veel mooiere stukken creativiteit en zonder taalfouten!
Met als goede tweede: "Willempie..." van Andre van Duin. Het koningslied van nu is je reinste shit.
Re: Re:
ik heb moeite van het moeten indienen van al mijn doopnamen NAW geboortedatum plaats van geboorte beroep en opleiding enz enz voor dat initiatief. voor de rest ben ik het er wel mee eens.
Re:
Teun Kreunzool? terminste niet van iemand die verstand heeft van een goede smaak.
Laat ze meebetalen aan al dit gedoe geld zat
Let the good times roll
Past mooi, zo na The Passion.
| This discussion has been closed. |
Re: op weg naar de 1e plaats
#4663: -
YES.....bijna op de 1e plaats [gelukkig niet het lied zelf]