Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Kunnen we nu echt niet beter... Leuk hoor, al die bekende sterren, maar als dit het resultaat is !
Arme koning Willem en koningin Maxima....
Ik ben geen onderdaan, het is 2013!
Re:
Nee, wim-Lex kan hier zeker niks aan doen.
Die krijgt hier geheid ook kromme tenen van.
Zal hem wel niet zo boeien en moet toch maar vrolijk lachen en wellicht zeggen dat hij het een goed lied vindt.
Kan niet anders uit beleefdheid.
Maar weet zeker dat Maxima hier helemaal niks mee kan.
Aaarch!
Re:
Hij is, echt heel erg goed. Maar hier waarschijnlijk, 'parels voor de zwijnen'. Toppertje. Ik vind het echt jammer, dat ik daar niet opgekomen ben.
Re:
rtl met zijn bagger bn ers bedoel je en je hebt groot gelijk, de banana split lucht van joop vanden ende ruik je door de strondt heen komen, je hoeft alleen al maar niet die smile kop te kijken, en je wilt al aan de gevel hangen van de oude de la mar theater in rotterdam dat ze die hele circus fantasie voor het komende feestje gebruiken is echt zielig en ook niet koninklijk want er zou toch meer echte en volwaardige gloed om heen mogen worden gemaakt, nee dan kunnen de engelsen met hun gevoel voor traditie het stukken beter, vande week mevouw margaret hilda thatcher in de st.pauls was zo,n voorbeeld van echte waardigheid en mooie sfeer.
-het tweede stuk rap komt voor mij wat dreigend over, en hoe moeten wij dat mee kunnen zingen met zijn alle ???
en die drie vingers van Willem vind ik niet zo respect vol !!
konings klieder
enkele reis maan daar zitten die gasten van een nep familie goed
Tim Bouwhuis
| This discussion has been closed. |