Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
Zal wel niet kunnen...
Vind dit echt nou een ball nummer,denk je nou echt dat wij dit gaan zingen in Nederland,Slecht hoor!!
,GA FF TERUG NAAR DE SCHOOLKLAS
Schandalig vertoon en afgang voor het land!!!!
Re: Plagiaat
De Zeeuwse band Surrender zong in 1997 het nummer Bie Heweld. Luister! Klinkt bekend...
Nederland is door de crisis al somber genoeg, met zo'n somber lied trek men het publiek verder de prut in.
Als mensen al chagrijnig zijn door het vele geld dat er weer voor wordt uitgegeven, is agressiviteit niet ver weg.
Maak een feestlied waarbij je de neiging al hebt om op te staan en mee te zingen, dat verdient een feest als deze kroning, Maja en Bob
Koningslied...
Echt dit kan echt niet. Ik bedoel die tekst . Neeeeeeee wat een aanfluiting, In een la met die hap onderop de stapel van zoekgeraakte stukken, nog beter misschien in de papierversnipperaar en door naar het gemeente archief en nooit nee nooit meer over praten.
"Ik zal strijden als een leeuw". Duhh, net als opa-anjer dandy... wanneer de strijd voorbij is, dan voorop lopen in de parade. Oh, en ik mis Anita Meyer in de clip. Hoorde ergens dat het deuntje oorspronkelijk bedoeld was voor de Jostiband, maar zij hebben wijselijk bedankt voor de eer.
Wat een afgang.
Re:
nee nee de w van WORST maar dat paste niet meer in de tekst en om van je J van JUs maar niet te spreken
Re:
| This discussion has been closed. |