NachtNet NU
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie NachtNet NU.
|
Gast |
#12013-05-03 06:41Natuurlijk is het ook voor andere mensen dan studenten nuttig als er een nachtnet is. Ik ben geen student (meer), maar zou ook graag eens tot het einde van een feestje willen blijven in een ander deel van het land. |
|
| |
|
Gast |
#22013-05-03 06:48Het is uit de tijd dat Nijmegen nog steeds niet is aangesloten op het nachthet |
|
| |
|
Gast |
#32013-05-03 10:49Al jaren voorstander. Laat deze poging eens slagen! |
|
| |
|
Arnhemmer |
#4 Gelredome-concerten2013-05-03 13:59Ja, voor een nachtnet, zodat ook de Beliebers weer veilig thuis kunnen komen ;) |
|
| |
|
Gast |
#52013-05-04 08:16Ook ouderen hebben vaak culturele evenementen die ze willen bezoeken en dan niet overhaast weer in de trein moeten stappen! |
|
| |
|
Gast |
#62013-05-04 08:32Niet alleen voor uitgaanders ook voor hen die laat van Schiphol komen profiteren ervan. Niet meer uren blijven hangen in Utrecht totdat sr een trein rijdt |
|
| |
|
Gast |
#72013-05-04 11:19Hier wacht ik al jaren op... |
|
| |
|
Nylan |
#82013-05-04 11:57Graag ook laten stoppen in Arnhem Zuid! |
|
| |
|
Gast |
#92013-05-04 13:39TOP! |
|
| |
|
Gast |
#10 Kokkie2013-05-04 14:08Heeft weinig nut als het OV van Breed zondagsmorgens pas na 09.00 op gang komt. |
|
| |
|
Gast |
#112013-05-06 08:06goede actie! geniet er in de randstad al jaren van! |
|
| |
|
Gast |
#122013-05-06 12:57Arnhem (en stiekem ook Nijmegen) heeft aansluiting op het nachtnet nodig! Met al die concerten in de Gelredome is het toch te gek voor woorden dat mensen niet met het OV naar huis kunnen.... |
|
| |
|
Herman |
#13 Mooi initiatief2013-05-06 21:07Op deze manier hoef ik niet telkens de laatste nummers te missen als ik naar een concert in Amsterdam of elders ga. Goed initiatief dus! |
|
| |
|
Gast |
#142013-05-10 09:15Word tijd :-) |
|
| |
|
Gast |
#152013-05-13 09:33Wij studenten uit arnhem wachten al jaren op een nachtnet tussen nijmegen en arnhem. Nijmegenaren kunnen wel tot 02.00 profiteren van wat drankjes in Arnhem maar wij niet in Nijmegen. 2 heerlijke steden dus wij zouden graag van allebei gebruik willen kunnen maken!:) |
|
| |
|
Gast |
#162013-05-15 14:28is hard nodig en ga dan ook een stukje verder door naar utrecht |
|
| |
|
Gast |
#172013-06-04 00:08Goede actie! Het is belachelijk dat je in het weekend tot 1 uur met het reguliere OV kan reizen en daarna alleen nog met een peperdure nachtbus kan rijden. Treinverkeer tussen Arnhem en Nijmegen tot een uur of 2 zou dan ook geen overbodige luxe zijn! |
|
| |
|
Gast |
#182013-07-17 11:16's-Nachts goed openbaar vervoer maakt Gelderland veiliger. Uitgaanspubliek hoeft niet met hun dronken koppies achter het stuur te kruipen en mensen die laat gewerkt hebben kunnen veilig met het OV naar huis. |
|
| |
|
Gast |
#192013-07-17 11:17Je moet natuurlijk gewoon snachts met de trein naar utrecht kunnen |
|
| |
|
Gast |
#202013-07-22 20:12Ik ben voor! Zou fantastisch zijn! |
|
| |
|
Arnhemmer |
#21 ook door de week2013-08-02 05:58Zeker in de vakantieperiodes zou dit ook door de week moeten. Schiphol is 's nachts niet te bereiken met het openbaar vervoer terwijl veel vluchten naar vakantiebestemming vroeg in de ochtend gaan. En na twaalven aankomen betekent geen trein naar huis. Bijna te schandelijk voor woorden. |
|
| |
|
Gast |
#222013-08-02 07:55Ik ben voorstander van Openbaar vervoer en dit zou weer een stap vooruit zijn. |
|
| |
|
C'tje |
#232013-08-03 07:52Belachelijk dat er nog steeds geen goede nachnet van/naar de randstad is vanuit Nijmegen. Niet alleen voor de stappers, maar ook voor de werkenden en reizigers. Die nu hun auto duur betaald kwijt zijn op Schiphol of andere parkeergelegenheden of wat te denken van mensen die geen auto hebben? Die zijn afhankelijk van duur Schiphol vervoer of van iemand die ze wegbrengt of ophaalt. Kan er ook een petitie komen voor het lijntje Nijmegen - Kleve ? |
|
| |
|
Gast |
#242013-08-03 09:24Een nacht trein zou wel heel fijn zijn, anders moet je tot 6 uur wachten als je de trein van 12:00 hebt gemist. |
|
| |
|
Gast |
#252013-08-03 10:17Om ongelukken te beperken door middel van drankgebruik lijkt het mij verstandig om net als de randstad nachttreinen en bussen in te zetten |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
721 handtekeningen
721 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
681 handtekeningen
396 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
381 handtekeningen
381 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Een thuis voor daklozen mag niet verdwijnen
295 handtekeningen
295 Handtekeningen / 30 dagen
18 Jun 2026
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 024 handtekeningen
267 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
Tegen besparingen op het leerlingenvervoer in het buitengewoon onderwijs
250 handtekeningen
250 Handtekeningen / 30 dagen
17 Jun 2026
Petitie voor het behoud van de spoorwegbrug
190 handtekeningen
190 Handtekeningen / 30 dagen
21 Jun 2026
BEHOUD PASTORIJTUIN HAALTERT BRUULSTRAAT
188 handtekeningen
188 Handtekeningen / 30 dagen
13 Jun 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 718 handtekeningen
181 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.