Na 16 jaar het land uitgezet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Daarom wil ik dit doen.
Laat ze blijven!!!
Re:
Theo Francken heeft dan misschien al wel goed werk geleverd maar dit vind ik erover voor mij zijn ze een volwaardig Belgisch gezin, dit is geen vrijwillige terugkeer maar een verplichte vrijwille terugkeer, en dat nu er duizendenden asielzoekers binnen komen van wie men niet weet wie of wat ze zijn. In debuurt sommige opvangplaatsen hebben vooral veel vrouwen al last van die asielzoekers.
De prijs " fossiel van de dag " voor België is meer dan verdiend!!
niemand kwaad doet waarom die dan wegsture ? ik heb 4 jaar in een school gezete waar da de belge vreemde waaren zal ik maar zeggen en in die 4 jaar ben
ik
nog nooit zo goed ontvangen ! nog nooit zo omarmd geweest , in belgische scholen word er meer gevochte ! als ze niemand kwaad doen laat ze dan hier ! ze hebben ook vrienden hier ! ze willen hier een toekomst opbouwen net als wij !!
België is zogezegd een goei land door iedereen binnen te laten ma dan mensen die eigenlijk van ons zijn gaan ze wegsturen, waar slaat het nog op?!
Sluit niet zomaar iemand uit voor zijn nationaliteit dit kan gewoon niet
Laat deze niet doorgaan toon je hart geef die mensen een kans en grijp et probleem bij de bron af en niet zomaar bij mensen die hier een verleden en hopelijk een toekomst hebben
Denk na voor je iets doet,
Hopelijk ben ik gehoord
Dank...
Het is oneerlijk dat een goed geïntegreerde persoon het land wordt uitgezet voor geen duidelijke reden! België is kapot mensen! De hoop voor ons kleine landje is weg... Die grote piefen van hogere hand zouden ze allemaal moet ontzetten van hun "tronen".
? reden ?
Zou het misschien eens niet beter zijn, om de "reden", waarom zij en haar familie het land uit moeten, hier te vermelden?? Ik vind die hier nergens terug. Pas dan, vind ik, kan men daarop al of niet reageren.
| This discussion has been closed. |
http://www.petities24.com/signatures/2de_paar_aangepaste_schoenen_voor_kinderen/