Man bijt hond van de buis?! Echt niet!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Man bijt hond van de buis?! Echt niet!!!.
|
Gast |
#12015-04-17 13:46Moet gewoon blijven!!! |
|
| |
|
Gast |
#22015-04-17 14:14omdat ik vind dat het programma moet blijven, geeft een mooi beeld van Nederland weer, en de acteurs/trices die meedoen zijn onnavolgbaar, geweldig, wat een cast!! |
|
| |
|
Gast |
#32015-04-17 14:35omdat t mooiste, leukste programma moet blijven!!!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#42015-04-17 15:18Super leuk programma , daar laat ik de vaat voor staan ! Man Bijt Hond moet blijven !!! |
|
| |
|
Gast |
#52015-04-17 15:31Er is al genoeg lifestyle op TV. |
|
| |
|
Gast |
#62015-04-17 15:32Omdat man bijt hond een normaal programma is met echte inwoners van nederland |
|
| |
|
Gast |
#72015-04-17 15:43Man bijt Hond is inmiddels cultureel erfgoed. Afblijven! |
|
| |
|
Gast |
#82015-04-17 15:55Omdat het leuk is om eens geen BNers te zien maar gewoon leuke,rare,gekke mensen. Jan en alleman dus. |
|
| |
|
Gast |
#92015-04-17 15:56Man bijt hond is uniek en origineel en moet beslist blijven! |
|
| |
|
Gast |
#10 Man bijt hond2015-04-17 15:57Omdat het leuk is om eens geen BNers te zien maar gewoon leuke,rare,gekke mensen. Jan en alleman dus. |
|
| |
|
Gast |
#112015-04-17 16:20Man bijt hond moet blijven! |
|
| |
|
Gast |
#122015-04-17 16:29Leuk programma. |
|
| |
|
Gast |
#132015-04-17 16:34Geweldig programma, door niets te vervangen !!!
|
|
| |
|
Gast |
#142015-04-17 16:48als er een goed programma is moet het zeker weer wijken voor pokke programma s |
|
| |
|
Gast |
#152015-04-17 16:55Pure tv met gewone mensen moet blijven een podium voor Elkerleyk |
|
| |
|
Gast |
#162015-04-17 16:58Hoe in hemelsnaam zijn ze hier opgekomen, iedereen kijkt hiernaar, jong en oud, is er iets wat wij niet weten? Ik heb veel liever dat RUTTE van de buis gehaald wordt met z'n smerige schaterlach manmanman...Het land is al verkocht door dat gedrocht ...Ik hoop dat het gewoon op de buis blijft...Dankjewel Kabinet RUTTE met je moeder en Mabel Man Bijt Hond BLIJFT!!!!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#172015-04-17 16:58omdat het moet blijven. het programma de wereld draait door moet naar een ander tijdstip en dan komt alles goed. die groot verdiener van een van nieuwkerk denk dat hij alle macht heeft. alle leuke programma's worden om zeep geholpen. |
|
| |
|
Gast |
#182015-04-17 17:00man bijt hond moet blijven; het is een leuk programma !!!! |
|
| |
|
Gast |
#192015-04-17 17:09Man Bijt Hond is een programma waar iedereen plezier aan kan beleven, verder kan het programma leerzaam zijn |
|
| |
|
Gast |
#202015-04-17 17:10Omdat ik verschrikkelijk kwaad werd toen ik het las, al die bezuinigingen wat uiteraard een VVD'er zometeen weer in z'n zak steekt en wij zijn het beste programma OOIT kwijt (vreselijk boos) |
|
| |
|
Gast |
#212015-04-17 17:10Wie zorgt er nu voor meneer Huitma? |
|
| |
|
Gast |
#222015-04-17 17:15man bijt hond is een uniek programma dat niet van de buis mag! |
|
| |
|
Gast |
#232015-04-17 17:17Leuk programma over alledaagse dingen. |
|
| |
|
Gast |
#252015-04-17 17:18Wat goed is is goed. Sesamstraat hetzelfde |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.