Man bijt hond van de buis?! Echt niet!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Moet gewoon nog 100 jaar doorgaan. Naast vermaak ook pure noodzaak en therapeutisch!
haal andere niets zeggende uitzendingen van de buis.
We zullen het erg missen als het niet meer wordt uitgezonden!
En hopen dan ook dat het mag blijven!
Geweldig programma moet gewoon blijven, basta
Man bijt hond is 'n heerlijk luchtig-humorvol-soms serieus en altijd worden de mensen met respect behandeld.
iHet is een heerlijk programma over gewone Nederlanders, die vaak iets heel byzonders doen.
het niet waard vind om naar te kijken. Maar sinds ik een keer
naar Man bijt hond keek probeer ik deze nu dagelijks te zien
en vind het jammer als dit niet lukt.
Een heerlijk, onschuldig, ontspannend programma. Zal het heel erg gaan missen. Was zo prettig om de avond mee te beginnen. Ook heel.prachtig in beeld gebracht de diversiteit van mensen, die je anders niet zo snel tegenkomt. Afwisselend, inspringend op de dagelijkse nieuwtjes. Een programma waar binnen een kort tijdsbestek veel te zien is/ was!
Favoriet is wel Hond aan tafel.
Onbegrijpelijk dat een programma, dat al zoveel jaren een groot succes is, moet verdwijnen!
Dat dit voor de ruim 500.000 kijkers iedere avond een zeer groot gemis zal zijn, zegt de beleidsmedewerkers van NPO 2 kennelijk helemaal niets. En de reden? Het programma moet worden gemoderniseerd! De voordelen daarvan zijn in het vetleden al zo prachtig verwoord door Wim Zonneveld.
Moet blijven.
| This discussion has been closed. |
Boos
Waar moet ik nu nog naar kijken? Die koppen van die BN-ers ben ik meer dan zat! TV van 'gewone' medelanders is veel leuker.