loempiakraam oss verliest vergunning na 23 jaar
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie loempiakraam oss verliest vergunning na 23 jaar.
|
Gast |
#12015-01-03 12:28Kan toch niet wat ze ni doen die kraam hoort hier |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-01-03 12:35- Date of removal: 2015-01-03
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#32015-01-03 12:35Gemeente Oss doe voor een keer normaal en laat dit kraampje staan zoals het al 23 jaar heeft gestaan!! |
|
| |
|
Gast |
#42015-01-03 12:36Een door velen geliefde loempiakraam en een begrip in Oss en omstreken. Zonder de loempiakraam is Oss weer een stukje gezelligheid kwijt. |
|
| |
|
Gast |
#52015-01-03 12:37Natuurlijk teken ik voor dit begrip in de Osse binnenstad. Hopelijk kunnen we met zijn allen er iets tegen doen! |
|
| |
|
Gast |
#62015-01-03 12:38Het is gewoon belachelijk. Die mensen doen hun werk en verkopen kwaliteits loempia's |
|
| |
|
Gast |
#72015-01-03 12:38De loempiakraam hoort in Oss,pak die mensen hun broodwinning niet af. Wat doen ze verkeerd! |
|
| |
|
Gast |
#82015-01-03 12:38Loempiakraam hoort in oss!! |
|
| |
|
Gast |
#92015-01-03 12:40Geef deze mensen gewoon n plekje in t osse centrum |
|
| |
|
Gast |
#102015-01-03 12:41Gemeete Oss is stapelgek geworden!!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#112015-01-03 12:42het word te gek zelf als gemeente de mensen het brood uit de mond pakken |
|
| |
|
Gast |
#122015-01-03 12:42Een onterecht besluit van de gemeente mijnsinziens. Ze bakken de lekkerste loempia's ooit, smaakpolitie waardig. Dat maakt hen onmisbaar in winkelcentrum Oss. Slechte stadspromotie. |
|
| |
|
Gast |
#132015-01-03 12:43Waar is de gemeente Oss mee bezig om alles in de stad weg te laten gaan? |
|
| |
|
Gast |
#142015-01-03 12:44Waardeloos dat Gemeente Oss dit heeft beslist. Die speknekken daar bij de gemeente en wobietje maken het allemaal kapot hier in gemeente Oss. |
|
| |
|
Gast |
#152015-01-03 12:44De loempia kraam hoort gewoon bij de Wal!!! Er is al zoveel weg in Oss...laat deze hardwerkende mensen gewoon verder gaan met hun kraam zoals ze al 23 jaar doen. |
|
| |
|
Gast |
#162015-01-03 12:46Belachelijk ik kom hier vaak |
|
| |
|
Gast |
#172015-01-03 12:46Gemeente Oss, doe normaal en laat deze beste mensen gewoon hun boterham verdienen wat ze al 23 jaar doen op deze plek. |
|
| |
|
Gast |
#182015-01-03 12:48Onbegrijpelijk hard werkende mensen die verder niemand in oss of het centrum tot last zijn.waarom? Zou het antwoord wel een willen weten. Mijn steun hebben ze. |
|
| |
|
Gast |
#192015-01-03 12:48gewoon goeie handel, houen zo |
|
| |
|
Gast |
#202015-01-03 12:48Vergunning gewoon blijven verlenen of met passende oplossing voor deze ondernemer komen. |
|
| |
|
Gast |
#212015-01-03 12:49Deze kraam hoord gewoon op de plek waar die nu staat..!!!! De lekkerste loempias en panglsiet die er is..!!!! |
|
| |
|
Claudia |
#222015-01-03 12:52Deze mensen staan al 23 jaar op deze plek, staan niemand in de weg, verdienen een eerlijke boterham, zijn een begrip in Oss, konden zélfs de goedkeuring van Rob Geus wegdragen en ontvingen een sticker voor hun loempiakraampje. Gemeente Oss, willen jullie nu écht deze mensen hun eerlijk verdiende brood ontzeggen door de vergunning niet te verlengen en omdat het kraampje niet helemaal past in jullie vernieuwingsbeeld? Ik denk dat jullie andere manier moeten verzinnen, want dit kan natuurlijk echt niet. Oss en omgeving zijn het niet eens met jullie besluit, draai het terug! Jullie zijn immers door het volk verkozen, luister hier dan ook naar. |
|
| |
|
Gast |
#232015-01-03 12:54Het is broodroof. Laat die mensen toch met rust! |
|
| |
|
Gast |
#242015-01-03 12:55We hebben al zo'n pruts-centrum. Laat alsjeblieft deze loempiakraam gewoon staan voordat er ècht niks meer over is van het centrum. |
|
| |
|
Erna Gast |
#252015-01-03 12:56Te belachelijk voor woorden!!!! Ik denk dat half Oss hier wel eens wat nuttigd. Het is een algemeen bekend straatbeeld, staat niemand in de weg. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.