loempiakraam oss verliest vergunning na 23 jaar
Neem contact op met de schrijver van de petitie
om onze loemia's af te pakken
Wat is volgende ijs salon??
Ze zijn heerlijk!
ophef loempkraampje
Als we even met zn alle relativeren.. Een winkelier betaalt handenvol met geld aan huur om paar broodjes te verkopen en voor paar tientjes in de maand mocht de loempia kraam altijd staan. Ik snap dat het vervelend is dat vergunning niet wordt verlengd, maar het is niet meer dan logisch als je het economisch bekijkt ipv emotioneel. (ps ik ben een neutraal consument, je moet het van twee kanten zien)
Geef deze mensen hun vergunning!!
Re: ophef loempkraampje
#231: ophef - ophef loempkraampje
Waar kan iemand voor de verkoop van loempia's een winkel huren van 5 m2? Waar heb je de weisheid vandaan dat deze loemiaverkoper slechts een paar tientjes in de maand betaald. 20 Euro dus. Ga er maar van uit dat het stageld heel wat meer is.
Belachelijk dit! "Goede" start van het nieuwe jaar Gemeente Oss!
Deze kraam moet natuurlijk blijven. Is een begrip in Oss en wijde omgeving. Het ene moment roept het Osse stadsbestuur op te komen voor de Osse ondernemers in de stad als ze een bedrijf als Cranenbroek tegen willen houden omdat dit anders ondernemers in de stad de kop zou gaan kosten. Dit verhaal is natuurlijk de grootste onzin, want dan moet ook praxis stoppen met het verkopen van fietsen, planten, computers, enz. en ook de aldi en dat soort bedrijven. Nu ook weer blijkt dat dit onzin is want deze kleine ondernemer wordt zoner enig pardon de nek omgedraaid als het de gemeente uitkomt!! Het is wel duidelijk wat voor wind er in het gemeentehuis waait een heel rechtse wind. Het wordt tijd dat de mensen echt in opstand gaan komen!! Deze kraam moet blijven!! Robin hood roept op tot ACTIE!!!
Re: Re: ophef loempkraampje
#236: Eddy - Re: ophef loempkraampje
ik wil het best van twee kanten zien, feit is en blijft dat de loempia kraam die er sinds jaar en dag staat onderdeel is van het toch al uiterst saaie Osse centrum, de loempia kraam hoort dus "no matter what"te blijven dan maar onder andere voorwaarden maar vertrekken is geen optie!
Dat kraampje staat er al zo lang en is ook bekend!
| This discussion has been closed. |
Hoort bij Oss