lievevrouwestraat-ranst
lievevrouwestraat-ranst / Mededelingen / Foto en interview met reporter van GVA / Opmerkingen
|
Gast |
#12015-02-02 14:40Hop naar de 500. Luc |
|
| |
|
Gast |
#22015-02-02 18:46Sorry maar ik kan niet ;-( |
|
| |
|
Gast |
#32015-02-02 18:53ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn toch veel succes en hopelijk lukt het. Het tegendeel zou schandalig zijn. Ludwig Laurens - boekweitlaan 19 - Ranst |
|
| |
|
Gast |
#42015-02-02 18:54spijtig genoeg kan ik er donderdag niet bij zijn. Veel succes! Hilde Van Herbruggen |
|
| |
|
Gast |
#52015-02-02 18:58Oké ik zal van de partij zijn, donderdag a.s. groetjes, Jan |
|
| |
|
YuQi |
#62015-02-02 19:05Ik zal er zijn!!! |
|
| |
|
Gast |
#72015-02-02 19:22oohh sorry ik heb dan al een afspraak!ze mogen mij altijd op een ander moment contacteren! |
|
| |
|
Erika Eeckhout De auteur van deze petitie |
#8 Re:2015-02-02 19:33Tof dat je kan komen, ik zie u deze donderdag dan om 10 uur aan begin Lievevrouwestraat thv kerk.
|
|
| |
|
Erika Eeckhout De auteur van deze petitie |
#9 Re:2015-02-02 19:36Perfect ! Hoe meer er kunnen , hoe meer impact !! |
|
| |
|
Gast |
#102015-02-02 19:52Werken dan spijtig :| |
|
| |
|
Gast |
#112015-02-02 20:54Ik zal samen met mijn echtgenote aanwezig zijn |
|
| |
|
Gast |
#122015-02-02 21:29Kan je de scholen niet optrommelen ? UK vermoed dat ze toch ook graag een veiligere omgeving voor hun scholen willen ... |
|
| |
|
Gast |
#132015-02-02 22:42Erika ik zou dolgraag mee op de foto gaan maar ben hele week geveld door griep. Hopelijk vind je voldoende mensen om het artikel te onderbouwen! Mvg Nadine Reymen Boswijk 19 |
|
| |
|
Gast |
#142015-02-02 22:49Spijtig , maar ik kan me niet vrijmaken die dag, ik wens jullie alvast veel succes. |
|
| |
|
Gast |
#152015-02-03 06:10Ook ik zal er zijn, groetjes Marleen |
|
| |
|
Gast |
#162015-02-03 09:00Beste Erika Ik doe mijn best aanwezig te zijn. Mvg Micha Stynen |
|
| |
|
Gast |
#172015-02-03 18:40Sorry, moet werken Jo |
|
| |
|
Gast |
#182015-02-03 21:07Ik zal er zijn aanstaande donderdag. Maar heb je dit al laten weten via mail gisteren. Tot dan! Grt, M.V. |
|
| |
|
Erika Eeckhout |
#192015-02-04 11:20Alvast bedankt aan diegene die kunnen morgen. MVG Erika |
|
| |
|
Gast |
#202015-02-04 16:53een dag in de week om 10 uur 's morgens. ik moet werken. |
|
| |
|
Erika Eeckhout |
#21 Re:2015-02-04 18:00Ik weet het, maar in het weekend kon de verslaggever niet en het moest tijdens de dag gebeuren.
|
|
| |
|
Gast |
#222015-02-05 06:57Ik zal er ook bij zijn! Dirk |
|
| |
|
Gast |
#232015-02-08 13:15Beste Erika, wat ik mij nu ook afvraag is waarom men niet heel de mobiliteit in Ranst-centrum eens onder de loep neemt. Waarom maakt men bvb ook de Molenstraat niet enkelrichting ? Dit is een straatje dat absoluut geen 2-richtingsverkeer kan verdragen. Een bevraging onder de bevolking hierover zou een goed initiatief zijn ! |
|
| |
|
Gast |
#242015-09-17 13:35Beste mevr.Eeckhoudt, Misschien een ideetje om op donderdag 24/9 te verwijzen naar de ingediende en ondertekende petitie,en te zeggen dat er de volgende verkiezingen zeker rekening zal gehouden dat er beter niet gestemd wordt op de politiekers die de enkelrichting afgekeurd hebben. Groetjes, julien.van.camp@telenet.be |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.