Stop de sanctie op het her-examen voor de WRM Praktijkbegeleiding
Neem contact op met de schrijver van de petitie
"praktijkexamen" uh begeleiding
Ik kan nu 5 jaar vooruit en dan zien we wel weer! Als het niet veranderd, stop ik er mee.
Dat en die sanctie is belachelijk. Laat die lui gewoon een dagdeel meerijden, laat ze in de admin kijken desnoods, maar ik ben géén Jeroen Krabbé.
Re:
Re:
Eens! En ook voor de rijinstructeurs die voor een rijschool werken geldt: kom in actie!!!
Re: "praktijkexamen" uh begeleiding
#52: Ben - "praktijkexamen" uh begeleiding
Ik kan gelukkig ook tot 2016!
IBKI weet echt niet wat rijlesgeven inhoudt! We zijn vooral bezig met het gedrag en de mentaliteit van mensen.
Dit is ECHT NIET in een protocol te vangen! En dan ook nog zo'n absurde sanctie er achteraan!
Laat ze eens wat verzinnen waar wij als rijinstructeurs echt iets aan hebben.
Beste mensen, ik vraag me de volgende af:
Er zijn examinatoren bij de CBR die vroeger instructeur(trice) zijn geweest, hoe gaan zij het praktijkbegeleiding afleggen? Gaan zij in het ECHT toneel spelen?
STOP STOP met deze onzin
Re:
Nee, dat zou idd wel net zo eerlijk zijn! Wel weten sommige opleidingdsinstituten mensen lekker te maken met het melden dat er een "enorm tekort is aan rijinstructeurs" Hoe verzinnen ze het!!! Ook wordt er gesproken over "baangaranties" Wat stelt een baangarantie in de rijschoolbranche nu eigenlijk voor. Er is niet eens ontslagbescherming voor rijinstructeurs in loondienst, maar dan wel durven te spreken over baangaranties. Hoezo misleidend!!!
Bijscholing prima!
De bijscholing die wij voorheen bij de RIS moesten volgen moet weer terug komen.
Dat je de bevoegdheidspas ongeldig kan worden verklaard na 2X zakken! "Dat is niet menselijk".
Re:
Het probleem zit m.i. in de status van onze opleiding. Die wordt na het afronden gewaardeerd met een certificaat en niet met een diploma.
Een diploma blijft je levenlang geldig, een certificaat heeft een einddatum en kan je dus ook kwijtraken.
Aangezien onze opleiding tegenwoordig een serieuze en gewaarborgde studie is, pleit ik voor het afronden van de opleiding met een diploma, net als bij andere beroepsopleidingen.
Tussentijdse bijscholing blijft uiteraard noodzakelijk, maar deze sancties zijn buiten alle proporties!
goed dat er kwaliteit controle is, maar dan wel bijvoorbeeld voor diegenen die onder het landelijke gemiddelde liggen.
| This discussion has been closed. |