Lang Leve het Zuiderpershuis?
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Leonie Teunissen
redenen??
Ik zie echter nergens een duidelijk verslag waarom de subsidies niet meer worden toegestaan. Zijn er dan werkpunten? Het lijkt me toch wel heel oppervlakkig dat ze het zo maar stoppen.... Maar naar de redenen is het gissen....
flamenco en diversiteit
Daarom is een divers cultureel aanbod noodzakelijk. Dankzij de Zuiderpershuis kan iedereen in contact komen met die verschillende nationaliteiten en specifieke culturen. Dit versterkt het gevoel van samenhorigheid onder de verschillende gemeenschappen.
Daarenboven ben ik een grote flamencofan en de beste optredens in Antwerpen worden steeds geprogrammeerd in het Zuiderpershuis.
genot in het zuiderpershuis weg zou vallen.
Als grensbewoners in nederland is dit het enige alternatief om (muziek)cultuur te beleven!!!!
Zeeuws-Vlaanderen biedt niet zo'n verscheidenheid op dit vlak.
Met vr.gr.
jan en lida bronk koewacht-nederland.
De tijd van "Laat Duizend Rozen Bloeien" is blijkbaar voorbij.
Maar, wat we zelf doen, doen we beter :-(
Re:
Hear, hear,
zie post #10 alhier. Een pandemie laat zich inderdaad niet bestrijden door de huisarts! Of we roepen in heel Vlaanderen, of wij betrokken professionelen staan binnenkort allemaal bij de RVA. En daarover hadden ze "daarboven" duidelijk nog niet al teveel nagedacht, denk ik... Zal ze nog zuur opbreken...
Hopelijk beseft ook het publiek wat hen de volgende jaren aan algemene culturele verschraling te wachten staat...
Re:
#160: - "Panem et circenses" bij de Romeinen blijkt nu en hier enkel werk (de rest mag op zijn bakkes liggen of naar het OCMW lopen, dat maakt toch hun begroting niet uit), TV, en SPORT. Zei er hier iemand " arm Vlaanderen?"
verscheiden volkeren. Het zou echt jammer zijn moest
deze plek, ook zo krachtig verbonden met het wezen en het verleden van Antwerpen, deze mogelijkheid niet meer bieden.
| This discussion has been closed. |
Erna Franssens