Lang Leve het Zuiderpershuis?
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
#1: - De prioriteten van deze regering zijn onder andere duidelijk: decibel vermindering, aanbod vermindering... eigenlijk zeggen ze: blijf gewoon thuis u gaat uw geld nog hard genoeg nodig hebben! En na hun maatregelen hebben ze wellicht nog gelijk ook. You're being bamboozled, all of you!
Niet laten gaan ,is de boodschap!!!!!!!
Het Zuiderpershuis mag niet verloren gaan.Het is een fantastisch podium voor ONZE wereldmuziek, muziek die ons met anderen bindt.
De buitendeuren en de gevel van het Zuiderpershuis mogen ook nooit verdwijnen. De foto die ik daarvan maakte doet mensen verlangen naar een bezoek aan Antwerpen en het Zuiderperhuis.
Mijn partner en ik reizen graag voor een voorstelling van Alkmaar (Nederland) naar Antwerpen.
Met vriendelijke groet,
Peter H. Toxopeus
Artox-fotografie
Beste mensen,
Ik ben van mening dat het Zuiderperhuis niet mag verdwijnen. Hier vind je de verre werelden van muziek, dans en filosofie terug in het Antwerpse!
Mijn partner en ik reizen graag voor een voorstelling van Alkmaar (Nederland) naar Antwerpen.
Met vriendelijke groeten en succes,
Denise M. Holtkamp
stay alive & kicking!!!
van de stad
Het wordt eens tijd dat de burger inspraak krijgt in wat al dan niet moet gesubsidieerd worden.
| This discussion has been closed. |