Laat de stranduitbatingen Knokke-Heist langer open dan 20.00hr!!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
strandleven
Na 21u zou ik voorstellen om de muziek wat zachter te zetten, dan zijn de bewoners van de zeedijk ook tevreden......
We hebben al zo weinig zonnige dagen en willen er dan ook ten volle van genieten!
Niets gezelliger na een dagje zonnen nog wat nagenieten met een drankje en gezellig samenzijn!!
Naar mijn weten mag er toch wat plezier gemaakt worden tot 22u en dan zeker aan de kust.....beetje verdraagzaamheid aub en laat de uitbaters eens hun seizoen goed maken!!
Laat mensen die willen werken en mensen die willen genieten dat aub doen; is voor alle betrokken partijen goed voor het gemoed; en als het strand tegen 22 u vrij is dan is dat met onze Belgische zomer ook niet iedere dag het geval.
Muziek hoeft 's avonds niet. Er is al genoeg lawaai.
Restaurants
Achter het werk is het altijd leuk nog eens naar zee te gaan om op het gemak iets te drinken en na te genieten van het mooie weer. Met sluiting om 20u is er geen tijd om af te zakken richting kust...
Tash
Re: Restaurants
beachbars leuk voor de badgasten maar om 20 u sluiten is al een mooi uurtje ik kom er geregeld en als ik in de namiddag al zie wie daar al beschonken rondloopt door de drank dan kan ik de sluiting alleen maar toejuichen
trouwens voor de mensen die savonds nog naar de kust willen afzakken ?
terassjes genoeg op de dijk vroeger waren de beachbars er ook niet !
kan ik gerust inkomen maar als ik zie en meemaal hoe sommigen hun zaak runnen op de zeedijk spijt me geweldig maar dan verdienen ze zelfs dat klein beetje niet hoor ik zit zelf al ettelijk jaren in het vak en als een terras met zulke dagen niet constant vol zit ligt het louter aan de bediening of de motivatie waarmee sommige mensen werken mvg
En waar misschien nog niemand aan dacht, wij bleven vorig jaar en dit jaar aan onze Belgische kust, waarom niet? Voor een gezellig avond op het strand aan de bar ( maar sluiten OM 8 UUR dat is gewoon totale onzin ! ) Door wie worden deze reglementen eigenlijk goedgekeurd ?
Hopelijk komen er eens nieuwe vooruit stuwende krachten bij de Politiek, dat is een absolute noodzaak.
( Nu ja, dit is wel in het hele land nodig niet alleen aan de Belgische kust ! )
Suzy
Restaurant klanten en Beach klanten zijn niet altijd dezelfde, wij kennen leveranciers uit Maldegem die enkel en alleen naar de kust komen om te genieten van de " Beach Bars ".
Re: Tash
Voor hen op dat moment niet , maar ook hun kinderen worden volwassen + vergeet de zo nodige jongeren niet / de toekomstige klanten voor de Belgische " Hippe Kust " MAAK ER GEEN OUDERLINGEN TEHUIS VAN dat wil zelfs de oudere generatie niet !
Re: Re: Restaurants
Goed geprobeerd, maar nu is niet vroeger ! Er moet vernieuwing zijn en misschien niet zo vroeg beginnen met alcohol dan kun je s'avond langer blijven !
Tof !
Re: Tash
vergeet oook niet dat er in meeste hotels in buitenland tot 24u vol animatie is ..... en geloof mij de grootste deel van kinderen gaan op vakantie ni al te vroeg in bed en ja heb zelf kinderen. :)
| This discussion has been closed. |