Ik hoor je niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
achtergrond muziek verpest voor mij het luister genot.
veel succes met jullie akties.
gr.
Zeker de commerciële omroepen
Zie daar een duidelijk willekeur in prgramna's
Te zot voor woorden.
Ik moet bijna liplezen
Goed plan! Vaak is de achtergrondmuziek veel te hard. Alle programma's zouden ondertiteld moeten zijn en niet maar een paar, bij RTL is bijna niks ondertiteld, slechte zaak....
graag horen wat gezegd wordt
Het is buitengewoon iriitant al die muziek onder het gesproken woord. Ook ik zit met de afstandsbediening in de hand. Dan weer harder, dan weer zachter. Reclames die weer irritant hard zijn. Ik dacht dat er een aantal jaten geleden afgesproken was, dat dit niet meer mocht. Maar de laatste tijd neemt het weer hand over hand toe. Zelfs tijdens programma's is het raak. Zit je rustig naar een interview te kijken, komt er weer muziek of een jingle voorbij die keiharde muziek bevat. Waardeloos.
nou programmamakers alvast bedankt hoor !!!!! DENK TOCH EINDELIJK EENS NA WAAR JULLIE MEE BEZIG ZIJN.
Wil dolgraag einde aan storende bij geluiden op tv, zgn " geluidsbehang" en niveauverschillen in geluidssterkte binnen een programma.
verder is de articulatie vaak heel slecht, zelfs van sommige nieuwslezers, laatste woorden worden gemompeld of de stem buigt veel lager.
| This discussion has been closed. |