Ik hoor je niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Radio West heeft bij zijn nieuwsberichten waarschijnlijk een kango aanstaan, totaal niet te volgen, dan beluister ik het nieuws op een andere zender.
Voor het nieuws van de nos op tv ook een bijzonder vervelende joinggggg intro, kan dit zachter ??
Overal herrie.
Weg met die herrie
TV-zenders. wat betreft sterkte en kwaliteit van het geluid.
Ook de ondertiteling bij de commerciele zenders is zeer gebrekkig voor wat betreft de kwaliteit en vaak is er helemaal geen ondertiteling. Ze mogen in de leer gaan bij hun collega's van de publieke omroepen.
Hoop dat u wat kunt bereiken met deze petitie en dat er wat respectvoller omgegaan wordt met de slechthorende medemens..Ook ik zou het leuk vinden een programma te kunnen bekijken waar veel mensen het over hebben en waar veel bij gelachen wordt. Dit vind ik ontspanning!
Weg met onnodige achtergrond geluiden
In het verlengde van de actie Ik hoor je niet, zou ik nog een ellement van herrie willen toevoegen. In restaurants dringt steed meer het gesprekvolume van de sportcantine door. Je kunt tegenwoordig de gesprekken bijna letterlijk volgen van 2 tafels verder in het restaurant. Zo ook de lachsalvo's en dat meerdere keren. Ooit was het zo dat het gespreksniveau een andere tafel niet mocht lastig vallen. Niet omdat het geheim was, maar uit welevendheid! Een oud woord misschien,maar zou wel weer wat opgepoetst mogen worden. GKk te Zaandam
helaas is de petitie gesloten.
ik ben 28 en vind het zeer irritant: die achtergrondgeluiden en het steeds moeten aanpassen van het volume als de reclames starten. misschien wordt er nog eens een tv of software ontworpen die dat automatish doet? dat gaat verkopen als een trein!
Re:
onverstaanbare gesprekken
Los van alle bijgeluiden
Ik zie 6 mensen aan tafel en zijn allemaal tegelijk aan het woord en laten elkaar niet uitspreken.
Je kunt wel tegelijk zingen maar niet praten heb ik altijd geleerd. Trouwens ook een stukje fatsoen.
Als men geen moeite doet om te worden verstaan is het niet de moeite waard om te volgen en zap ik weg
| This discussion has been closed. |