Ik hoor je niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ze presteren het zelfs bij een spelletje op Radio NoordHolland raad wiens stem of geluid je hoort een achtergrondgeluid te zetten!
De halve zolen moeten eens gaan nadenken over de toestand waardoor gesproken tekst bijna niet meer verstaanbaar is. Misschien denken ze dat het mooi of leuk is, maar de realiteit is anders. Door de achtergrondmuziek is gesproken tekst, vooral door de harde basklanken slecht te verstaan.
Stoppen daar mee!!!
Radio1, 2 , RTV NH en BNR hebben de meeste boter op het hoofd.
Verstaanbare radio maken is een kwestie van willen en dan doen. Kost geen enkele moeite , levert alleen maar geld op en tevreden luisteraars. Het zal echter gaan zoals bij zoveel andere maatschappelijke vraagstukken: er verandert niets. Geen sprake van capitulatie, want zo voelen die gasten bij de omroepen dat.
of zacht moet schakelen. weekend millionairs van Linda
de Mol spant de kroon. Waarom moet er overal
keiharde achtergrond muziek bij. J.Reinders-Andriessen
wordt geluidsoverlast
Ik stoor mij enorm aan alle overbodige achtergrondgeluiden.
Het maakt het horen voor mij bijzonder lastig.
Daarom is deze petitie heel belangrijk voor mij.
Jachtigheid
De maatschappij is al jachtig genoeg. Bij informatieve programma's gaat het om de informatie. Die moet bij iedereen goed overkomen, ook bij mensen met een wat slechter gehoor. Dus zonder onnodige (muzikale) ruis. Voor goedhorenden kan daarmee een opgejaagd en onrustig gevoel worden voorkomen.
Omdat ik slecht hoor en een koptelefoon op heb ,als dan bijv. de belbus van kassa begint is die tune kijhard in mijn oren. Dat brengt nog meer schade aan. !!! Ook op de nieuws uitzending van rtl 4 is tijdens de veranderingen van onderwerp(zoals bij het weerbericht) het ook kijhard ineens. Dit gebeurd tijdens het nieuws verschillende keren. waarom is dit zo hardnodig? Daarmee lopen nog meer mensen gehoorbeschadigingen op. Laten ze daar eens begrip voor krijgen. Fijn dat U deze petitie is gestart.
| This discussion has been closed. |