Ik hoor je niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wat zegt u!
Vergeet de knetterharde muziek in winkels niet, bevorderd ook niet het winkelplezier. En ook inderdaad zodra de reclames beginnen druk ik op de mute knop.
En laten we wel wezen overal ongevraagd muziek is al ergelijk.
jaap.
Ik erger me al jaren aan de zgn fillers bij gesproken woord op de radio. Bijvoorbeeld bij het weerbericht van Jan Visser en het filenieuws op radio NH. Ik ben niet slechthorend, maar het leidt soms zo sterk af dat ik dingen mis.
Omdat het waar is het is heel storend tijdens het oplezen van de tv presentatoren een muziekje mee te laten horen, waardoor het heel onduidelijk wordt wat zij zeggen !!! Ophouden er mee!! Ook tijdens reklame wordt nog steeds het geluid harder gezet, waardoor ik steeds ga zappen, zodat ik naar een andere zender ga waar op dat moment geen reklame is.
Muziek alleen als het niet storend is
Muziek kan met mate gebruikt worden maar gebruik het dan op de achtergrond; op een bescheiden volume, niet overheersend en zeker niet tegelijk met gesproken woord. Bijvoorbeeld zoals bij 'Floortje naar het einde van de wereld'.
Bij andere programma's met veel, overheersende muziek zappen we vaak weg of doen de TV gewoon uit. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van de programmamakers, neem ik aan?
| This discussion has been closed. |