Ik hoor je niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
vraag het dan aan mijn man,waardoor hij het ook niet meer
kan volgen!!!!!!!!!!!!!!!
Overbodig harde geluiden tijdens journaal
Mijn ergernis is wanneer er tijdens het journaal beelden getoond worden van bijvoorbeeld een brand, dat het verhaal dan blijkbaar beter overkomt als de sirenes keihard klinken in het nieuws item.
Terwijl we volgens mij allemaal weten hoe hulpdiensten klinken en het naar mijn mening niets toevoegt.
En gaat men zish eindelijk houden aan opgelegde golflengte?Op zaterdagen,zondzgan en feestdagen is npo2 haast niet te verstaan in provincie Antwerpen.
Bij TV verslagen en op de radio van voetbalwedstrijden, dan moet het stadion geluid onderdrukt worden. De verslaggevers zijn onverstaanbaar
Goede actie om ergerlijk psychedelisch geluid achter aankondigingen en/of weerberichten te doen stoppen. Verstaanbaarheid is zeker niet gebaat bij deze achtergrondgeluiden. Ik verwachtte dergelijke acties niet bij regionale omroepen, zoals RTVNH, die voor het gemak vergeten dat zij tevens rampenzender zijn en daarom mede uit belastinggeld worden bekostigd. Mijn privé commentaar per mail hierop van eind vorig jaar aan RTVNH bleef tot nu toe onbeantwoord. Hopelijk heeft een collectieve actie wel gevolg.
Hopelijk gaat er, middels deze petitie, iets aan verbeteren.
De afstand bediening in de aanslag om direct het geluid te dimmen... tja dat vergeet je wel eens.
Prima actie. veel succes.
Omdat ik me mateloos erger aan bv bastonen die als achtergrond geluid gebruikt worden bij bv nieuwsuitzendingen ook bij de NPO. Ik snap werkelijk niet waarom dat nodig is. Waarschijnlijk omdat de 30-tigers en 40-tigers die bij de omroepen werken, zelf niet zonder muziek of bastonen kunnen leven. Misschien bang voor de stilte?
Ook de achtergrondmuziek bij bv documentaires, is vaak zo ergerlijk hard dat ik niet versta wat er gezegd wordt. Waarom moet dat nou, wat vinden jullie er zo cool aan?
Zo snel mogelijk stoppen met dat idiote modeverschijnsel !!!
| This discussion has been closed. |