Ik hoor je niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Mede namens mijn ouders heb ik ondertekend. Het is een dagelijkse ergernis. Erg jammer want het is niet nodig. Laten de dames en heren technici er op letten dat verschillende sprekers met een ongeveer evenredig geluidsvolume de woonkamer in komen. Sommige sprekers schreeuwen zich een weg de kamer in terwijl anderen niet te verstaan zijn. Zeer ergernisvol zijn de reclameboodschappen en dan denk je dat het voorbij is - schakel je weer terug naar het gesproken woord volume - dan gooit de betreffende omroep haar eigen reclameboodschappen met even veel geweld de kamer in. Die vallen gek genoeg nooit in het reclameblok. Gek hoor! Hadden we toch een term voor; sluipreclame? Heel veel succes met deze actie namens de hele familie.
Muziek is prima, maar niet onder en door gesproken tekst.
Omdat ik veel van de uitzending niet verstaat
Alle programmas moesten eigenlijk ondertieteld zijn .
Dan zou er al veel opgelost zijn
hoge aantal decibels dat achter de reclames worden gezet.
erger is echter dat het normale gesproken woord in andere programma s totaal onverstaanbaar is en wij het uitdraaien.
Ik heb vaak de ondertiteling aan om het gesproken woord te volgen, maar dit is niet bij alle zenders mogelijk.
Het is vaak ontspannen kijken naar de BBC en de publieke Belgische zenders. Minder herrie.
geluids hinder
Om dat het erg hinderlijk is en daarom hoor ik het slecht
Bovendien vind ik dat volkomen onnodig, Het gaat om de tekst die voor iedereen verstaanbaar moet zijn. Toch?
| This discussion has been closed. |