Ik hoor je niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wij hebben geen oorproblemen, maar zelfs dan is het niet te verstaan.
Ook de achtergrondgeluiden bij gesproken programma's zijn heel vervelend, en leiden alleen maar af!
Heel jammer voor de Nederlandse programma's, maar vooral jammer dat er niet naar de kijkers wordt geluisterd! Wij zijn toch eigenlijk de klanten, en als ik mijn omgeving hoor wordt er nog bar weinig tv gekeken!
De audio editors zijn vaak jonge mensen met nog pprima oren, dus die hebben (nog) geen last van slechte verstaanbaarheid. Daarbij wordt er afgemixt met kwalitative geluidsboxen van duizenden euro's, terwijl bij de meeste mensen het uit een platte tv (=vaak slechte geluidskwaliteit) komt. Bij iedereen gaat het gehoor met de jaren achteruit, het zou fijn zijn als daar rekening mee gehouden werd.
Ik ben 84 jaar en hoor erg slecht en als er dan ook nog onnodig extra geluid bij komt, kan ik het wel vergeten om de TV te volgen.
Ja, ik heb al een Sennheiser, maar als dan de reclame begint - moet ik het volume terugdraaien. Het is `sowiso` al heel irritant.
Tip aan de retail.
Wim#126: -Wim. Ik was afgelopen avond bij een goede vriend op bezoek. Het geluid van de TV stond onhoorbaar zacht. Onderin het beeld kon je teletekst meelezen en op de vraag waarom hij dit zo deed kwam de ergernis uit zijn vanuit zijn tenen. Afschuwelijk dat lawaai onderbouwde hij zijn slimme zet. Nooit aan gedacht om dat te doen en bedankte hem voor de tip. De reclames komen nu ook bij ons geruisloos voorbij, heerlijk! De STER en de Retail zullen hier ook erg blij me zijn.
| This discussion has been closed. |