Ik hoor je niet!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ook die irritante wisselingen in de hardheid van geluid op tv is volstrekt onnodig. Ieder programma heeft toch een of meer geluidsmensen die het goed zouden moeten kunnen regelen.
We worden gek van het overbodige lawaai van tegenwoordig. Niet alleen op radio en tv maar ook speelgoed van kleine kinderen, in winkels, uitgaansgelegenheden, etc. Soms kun je in dit land jezelf niet eens verstaan. En maar klagen dat er zoveel personen met gehoorbeschadiging bij komen. Overigens ben ik zelf al sinds 1995 minder goed horend en nog lang niet boven de 75 jaar
Kunnen alle programma"s op dezelfde geluidsterkte uitgezonden worden!!!
Ook vind ik de harde muziek tijdens de reclame vervelend zet regelmatig het geluid uit met de afstandsbediening.
Ik ben gehoorgestoord, hoor slechts met 1 oor 70 % met hoorapparaat en ben compleet doof aan het andere oor. Ik erger me enorm aan achtergrondgeluiden op tv en ook als er in praatprogramma's door elkaar wordt gepraat. Ik kan de gesprekken dan niet meer volgen.
Ondertiteling tijdens live-programma's lopen achter en soms is de ondertiteling zo kort dat ik geen tijd heb om het te lezen. Ik ben blij dat er nu aandacht aan wordt besteed.
| This discussion has been closed. |