Ik doe aangifte tegen Geert Wilders
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: de Marokaanse gemeenschap snapt het niet!!!
#684: Bezorgde Nederlander - de Marokaanse gemeenschap snapt het niet!!!
Ik denk dat u het niet snapt !
!
Re:
Een goed idee wil je me op de hoogte houden waar we samen bij een kunnen komen om over deze zaak te spreken.want het is enorm van belang dat we nu als een man spreken tegen deze tiraan in aantocht. kom broeders sta op nu het nog kan morgen is het te laat .We kunnen het want hij is een laffe hond die lef heeft alleen tussen zijn clubje om ons aan te vallen te scanderen te dicrimineren en het land uit wil gooien van het land waar wij en onze kinderen geboren zijn.dit is ons land laaten we het ook verdedigen ik geef mijn leven voor Nederland en Mijn kinderen en mijn landgenoten. En lang leve De Monarchie.
Wat Geert Wilders gisteravond heeft gedaan, zie ik als haatzaaierij, en dit vind ik dan ook bijzonder kwalijk.
onbeschofte haat-zaaier
Laten we met elkaar iets moois maken van dit kleine stukje aarde!!!!
| This discussion has been closed. |
Al jaren worden er diverse uitspraken gedaan over 'allochtonen'. Niet elke allochtoon is crimineel en een ieder verdient een gelijke kans in deze samenleving.Door opmerkingen naar het publiek toe te schreeuwen als 'Minder Marokkanen in Nederland', heeft de heer Wilders duidelijk laten blijken dat hij met name één bevolkingsgroep uit de Nederlandse maatschappij wil laten verdwijnen.
De uitspraken van Wilders kunnen niet meer gezien worden als 'vrijheid van meningsuiting'.
De heer Wilders zou de Nederlandse bevolking niet in groepen moeten indelen. Burgers worden duidelijk niet als gelijken gezien. Dit is duidelijk een schending van onze grondwet.