Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De spelen moeten beter laden en goedkoper worden,zodat iedereen er plezier in heeft.
ZO DUUR IS HET
Ik heb eens zitten kijken en rekenen....................als je daalders koopt en je koopt daarvan een kalkoen, dan kost die kalkoen je dus gewoon bijna 5 euro..........................uhhhhhhhh voor een virtuele nepkip?????Dat kost een echte kalkoen ook bij de AH.......................Ik vind dat toch niet meer in verhouding eigenlijk.
Ik weet niet hoe jullie dat noemen, maar ik noem het ordinaire diefstal!
This comment has been removed by the person who wrote it.
liefs van lydia
maar goed dat er nu een petitie is
Verandering van Hyves.
Hyves word A.U.B.wakker voor al deze mensen die dit getekend hebben.Een hyves fan!!!!!!!!!!!!Trouwens hyves zelf valt ook regelmatig uit.Moet soms 3 keer het bericht opnieuw schrijven,en alls plaatjes opnieuw opzoeken.Kost me uren soms.
ik ben al gestopt met happy harvest vanwege die dieven, oneerlijk voor een ieder die er veel geld en tijd/energie in heeft gestoken. Goeie petitie trouwens !!!
ik was al een tijd geleden gestopt met pet party nu zat ik er ook over te denken te stoppen met de rest van de spellen zelfs nu heb ik storing op city life, ik baal als een stekker!!!!!!!
DUS DOE ER MAAR GOUW WAT AAN.Maakt mij niet uit hoe als er maar wat gebeurd.
Re:
De spellen doen het zo slecht.Je werkt er hard aan,om vervolgens weer in een storing te zitten,waarbij je van alles kwijt raakt.Ga je vol goede moed aan een nieuw spel beginnen,is daar binnen een paar dagen ook storing,met dezelfde gevolgen.Antwoorden krijg je niet echt.Hyves is hard achteruit gegaan.Met alles vind ik.
| This discussion has been closed. |