Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Soms werkt er niets,plus dat mijn comp. zelf roodgloeiend is,moet hem gewoon tussentijds uitzetten,vanwege oververhitting.
Andere comp. loopt vast als hij op auto staat.
De mentaliteit op de forums
Ik heb een klacht van heel andere aard. Als je iets op het forum zegt ten nadelen van het spel wordt je gewoon hardhandig van het forum verwijderd!!!! Dus vrijheid van meningsuiting is ver te zoeken bij hyves.
Hierbij roep ik dan ook iedereen op te helpen, door de link van de petitie door te sturen naar al je buren
want zoals het nú gaat is het 3 x NIKS.
pure diefstal
Ook kunnen de fabrikanten je niet na elk spel de regels veranderen. Je word doodgegooid met reclame waar ze ook inkomsten mee genereren. Laat je stem horen wij zijn geen vee. haha
LANDENLEVEN
Het was een leuk spel, tot 6 weken geleden toen dat elende begon.
Heb al verschilende keren Daalders gekocht voor 19,99 en niet 1 keer maar 3 keren al.
En mijn Daalders, Munten en Xp level worden gewoon van je gepikt, en de beesten die niet willen eten , Machine die ook niet werken enz enz o ja de Grond die op )% blijf staan, dan zit je twe dagen te wachten en dan is alles uitgekomen en je begint weer te zaaien, log je daarna weer in staat alles weer terug wat al twee dagen van te voren ook stond.
nou , Xp munten alles bent je kwijt en je werk voor niets geweest, pr baba
Niet normaal waar ze mee bezig zijn op Happy Harvest de lol is ervan af,heb er best veel geld in gestoken en nu nemen ze ons de troefjes af ? (nog maar 3 te versturen,van 60 naar 3 !)
Happy Harvast is de laatste tijd niet leuk meer om te spelen.
Als het zo doorgaat stop ik met het spel.
Niet vooruit te branden.
En landleven, inderdaad dieren die niet eten, appelbomen waarvan je gelijk gaat oogsten, maar waarvan 10 uur later maar de helft geoogst kan worden. De andere helft van de bomen staat nog maar op 54%, ra,ra, hoe kan dit
Ook dit spel gaat tegenstaan. Laten ze de boel snel weer op orde brengen a.u.b.
| This discussion has been closed. |