Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
niet werkt bijvoorbeeld de spellen.
ik vind dit super goed,...hyves werkt niet zoals 3 jaar geleden.het is zo traag, witte randjes opeens en foto,s die verdwijnen ,vaak kan je niet eens krabbelen of in je inbox komen.....heel irritant allemaal.ik wil heel graag de oude hyves terug!!!!
groetjes Tinie
Re: Het gaat niet alleen om Gamers hoor
Hallo,
Je krijgt misschien de indruk dat het alleen om Gamers gaat maar dat is bepaald netr het geval.De petitie is heel wat breder en daar zullen we ons ook hard voor maken.
Ëén van de redn dat er zoveel Gamers reageren is, dat vandaag op de gamers forums de petitie is aangekondigd.
Het groepsbericht van HU en de beheerders die daar lid zijn is vanavond pas uitgegaan en sinds dat moment zijn er al weer honderden handtekeningen bij. Eerst stond er alleen iets over Gamers.
En maak je geen zorgen juist die andere punten zullen zeker aan de orde komen als Hyves niet meer om ons heen kan.
Je kan ook nog een andere conclusie trekken Gamers zijn fanatieker als de gemiddelde Hyver en zijn dus sneller bereid om op de barricaden te gaan. Als je nagaat dat HU bijna 4500 leden heeft en de aangesloten beheerders 700,000 leden vertegenwoordigen, dan zijn die op z'n zachts gezegd wat lakser.
Hoop toch dat ik iets van je ongerustheid heb weggenomen
Groetjes Angel en Wim van Hyves United Samen Sterk: http://hyvesunited.hyves.nl/
ZE DOEN MAAR MET JE WIJ ZIJN IMMERS HET KLOOTJESVOLK
NOU MIJN STEM HEB JE
Heel veel succes gewenst
Re: hyves
jammer dat hyves tegenwoordig zoveel reclame bevat...
dat als ik pp speel dit 8 van de 10 maal niet werkt.
jammer dat zoveel van mijn vrienden een ander multimedia kanaal kiest jammer jammer jammer.
hyves
onder hem was er nooit niks aan de hand,
en was hyves geen melk koe
nooit geen problemen
nu iedereen.
of het nu om de spelletjes gaat of over de verkleinde plaatjes en gadgets,nergen word er op gereageerd
gooi die angels er maar uit
geven alleen ,n standaard mailtje terug
makkelijke baan die de hyves betalen
Zodat ik niet steeds al m`n plaatjes moet verkleinen.
| This discussion has been closed. |