Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
en steeds meer mensen stoppen er mee echt zo jammer ook jammer met de sociale games daar doet ook bijna niemand meer aan mee van mjn hyves vrienden waar door je veel minder missies van happy harvest kan halen echt zo vervellend en dit is nog heel netjes uit gedrukt.
Vriendelijke groet Lenie
Jammer, maar ik kan me héél goed voorstellen, dat er veel overgaan naar Facebook!
Hoop dat het niet zover zal komen.....
Erger me dood aan alle verandering. Gewoon terug bij het oude. Ben al een kijkje wezen nemen op facebook en dat bevalt me wel.
Laat het zoals 't eerst was .
Ja het word nu echt te dol voor woorden het lijkt wel een mini site en ik maar denken dat het voor de pc en niet voor de mob bedoeld is, het is iedere dag wat anders en maar weer zoeken hoe of wat maar het is zelden een verandering ten goede en zoals nu is het helemaal niets ; Ik sta ook voor % 200 achter de stelling van deze petitie hoop dat er nu eens naar geluisterd word met ernst en aandacht aan geschonken en er seriuse verbeteringen komen; waar de mensen [allemaal ook gehandikapten in wat voor vorm ook ]iets aan hebben en daardoor bij Hyves blijven of hebben jullie nog steeds niet in de gaten dat er steeds meer mensen verdwijnen
Groeten Riet
| This discussion has been closed. |
en mijn hyves valt steeds weg