Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
Een hele goeie actie, want het is een hoop ergernis hoor, zeker als er ineens vrienden verdwijne, over de rest nog maar te zwijgen...
Heb zo eens de prijzen van het spelletje ( landleven) eens vergeleken met die van voor de " storing" en kan me voorstellen dat mensen zich belazerd voelen,ze hebben de prijzen veranderd
deze nieuwere versie hapert vaker.
This comment has been removed by the person who wrote it.
ik ben 5 maanden geleden een protest begonnen tegen de kleine krabbelplaates maar ik vind het op niet OK zetten en pesten en nepaccounts waar hyves niks tegen doet minstens zo erg. Mensen worden gewoon kapot gemaakt en als je bij hyves een klacht indient krijg je niet eens een fatsoenlijke reactie. Kreeg 2 weken geleden de toezegging dat mijn sites zouden worden samengevoegd maar nog steeds niet gebeurd en ondanks al mijn mailtjes niet 1 reactie terugr maar ja dat zal wel zijn omdat ik beheerder ben geweest bij hyves united en zal balen van de media aandacht. Hoop dat heel veel mensen de petitie tekenen zodat de initiatiefnemers in het komende gesprek met Hyves heel veel handtekeningen kunnen overhandigen.
Geld!!
schandalig dat ze daar niet iets aan doen, zo moeilijk is dat niet! dus ik heb dubbel betaald voor een half jaar....
Dan het volgende..
Mijn zusje is vorig jaar overleden, iemand heeft haar hyves kunnen hacken of had dr wachtwoord, vraag ik netjes of ze haar hyves willen verwijderen en nee hoor kan niet!! wel konden ze het wachtwoord veranderen, ik moest de overlijdensacte dan opsturen! ik vind ze dat niets aangaan, ik heb gevraagd te kijken op onze famhyves waar het duidelijk opstond, en heb de advertentie gestuurd, maar mijn zus dr hyves bestaat nog steeds! want ik heb ze de overlijdensacte niet gestuurd, net of je over zulke dingen loopt te liegen, ik ben er nog steeds kwaad over! ik snap best dat er mensen zijn die wel zo gek zijn hoor, maar duidelijker dan dit kon ik het niet maken, en dat met een achternaam die helemaal niet voorkomt verder omdat die zo uniek is!!! dus gewoon mensen vertrouwen vooral als je met dingen komt die genoeg zeggen!!!!
Het is alleen maar boze leden kweken.Ik was jaren goldmember,maar ik ben er nu mee gestopt.Iedereen moet dit doen,misschien luisteren ze dan wel.
| This discussion has been closed. |