huurcontracten afschaffen waar geen huisdieren toegelaten zijn
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dus ook als je een huisdier wil. Jij huurt dat huis toch, mag je het toch zelf weten.
Re:
mijn huisdier gaat boven alles dus als iknooit moet verhuizen zal ik zolang blijven zoeken tot ik iets vind waar ze wel welkom zijn vind dat niet kunnen dat dieren verboden worden zet dan in huurcontract dat de huurder verantwoordelijk is maar laat ze zeker bij hun baasje
Ik ben zo goed als dakloos omdat ik geen woonruimte kan vinden, weiger mijn hond te dumpen en de 11e mijn woning moet verlaten... echt een fraaie situatie...
diertjes
Sommige dieren zijn geschikt in een flat, andere niet. Drie Huskys op de vijfde verdieping is dierenmishandeling en andere grote dieren ook. Aan een dier dat lawaai kan maken zit nu eenmaal geen aan/uitknop. Al de buur zijn tv te luid zet komt er herrie van, als zijn hond de hele dag blaft door eenzaamheid omdat de baas overdag gaat werken moet dat gedoogd worden. Nuancering over wat wel/niet kan is aan de orde. Ieder heeft recht op een huisdier en niet alleen villabezitters met een grote tuin, maar de grenzen aan de vrijheid betekenen ook beperkingen aan welk huisdier wel/niet kan. Neen, nu moet niet iedereen de viervoeter ruilen voor een goudvis of kanarie.
| This discussion has been closed. |