Huisartsenpost Hellevoetsluis moet blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit is een dwaze bezuiniging die eerder extra kosten zal veroorzaken, dan een reele besparing zal opleveren.
Dit voorstellen is een grote schande!!
moeten. Laten zij het omdraaien. Spijkenisse dicht en de poli van Hellevoet open.
Re:
En een dienstapotheek in Hellevoetsluis daar mensen na 22.00 uur vanaf Middelharnis, Dirksland en voormalige gemeente Goedereede naar Spijkenisse moeten voor medicijnen die ze van arts HAP Hellegat krijgen voorgeschreven.
in ieder geval geen besparing
Op deze manier zal er bij de ene club een besparing zijn maar alle mensen die nu eerder naar 112 zullen bellen zullen deze besparing dubbel en dwars uitgeven via het andere potje.
Waarom grijpt de verzekering niet in!!!
Ik zal in ieder geval niet lang twijfelen om, bij ernstige of bij twijfelachtige situaties, de ambulance te laten komen.
Voordat de arts uit Spijkenisse naar Rockanje is gereden en dan na zijn bevindingen een ambulance waarschuwt................... Te veel kostbare minuten in geval van een ernstige situatie.
KORTOM GEEN GOEDE BESLISSING OM DE POST ZO VER WEG TE ZETTEN!!!!
blijven
ik wil ook niet dat de hap weggaat maar mensen kom niet aan met van ik heb geen auto, of van die dingen, dat slaat nergens op, als de hap na 11 uur dicht is heb je hetzelfde probleem, tuurlijk moet hij blijven maar niet omdat mensen geen auto heben.
Re:
Als het overdag is kan je gewoon terecht bij een dokter in Rockanje. Maar in het weekeinde en 's avonds vanaf 17.00 uur tot aanvang diensttijd huisartsen wordt het HAP Spijkenisse als men voet bij stuk houdt.
Re:
Voor mensen met een auto ook niet.
Het besluit om de HAP te sluiten is een ondoordacht besluit, dus daar zijn we het over eens :)
Re:
Ik vind dit een goed idee. Er was al naar buiten gekomen dat Paul van der Velden de polikliniek in de Struytse Hoeck ter beschikking wilde stellen voor HAP.
| This discussion has been closed. |