Huisartsenpost Hellevoetsluis moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Huisartsenpost Hellevoetsluis moet blijven.


Gast

#1

2014-10-19 12:02

Goede zaak hoop datheel veel inwoners van Hellevoetsluis ondertekenen !!

Gast

#2 Re:

2014-10-19 12:15

#1: -  

 Niet alleen de inwoners van hellevoetsluis maar ook van omliggende plaatsen


Anonymous

#3 Re: Re:

2014-10-19 12:40

#2: - Re:  

 Helemaal gelijk, ik zal het aanpassen


Gast

#4

2014-10-19 13:01

Vijf jaar geleden was ik met mijn echtgenote vanuit Rockanje ternauwernood op tijd in de HAP Hellevoetsluis. De arts door mij ingelicht dat zij Diclofenac gebruikte stond al klaar om haar direct divers injecties te geven. Zijn eerste opmerking was: 'Waar bleef u zolang!!??' Door een traag rijdende vrachtwagen die niet zonder risico ingehaald kon worden deden we langer over de ongeveer zeven kilometer dat we hadden verwacht. Onderweg raakte zij al bijna buiten bewustzijn! Laat staan dat we naar Spijkenisse of Dirksland hadden moet rijden. Waarschijnlijk was get dan fataal afgelopen.

Gast

#5

2014-10-19 13:02

Ik heb 6 kleinkinderen wonen in Hellevoetsluis die regelmatig in het weekend of ´s avonds ziek zijn en gebruik maken van deze huisartsenpost!Hoe moet mijn dochter die geen auto heeft ooit midden in de nacht bij een andere huisartsenpost terecht komen? Denk nu eens na voor je iets besluit!

Gast

#6

2014-10-19 13:43

Als senior boezemt het sluiten van onze HAP mij erg veel angst in. Alleen maar afbraak en steeds meer moeten betalen. Schandalig.
felo

#7

2014-10-19 14:41

helaas een infarct mee moeten maken, gelukkig werd ik snel geholpen door een arts die op de hulppost werkte en die mij met spoed kon laten ophalen per ambulance, ik weet niet hoe het afgelopen zou zijn wanneer dit niet zo snel had gebeurd, hoe halen ze het in hun kop om een grote gemeente incl de kleinere omliggende van een hulppost te ontdoen, hopelijk overkomt diegen die dit verzonnen heeft niks en moet hij of zij te lang wachten op hulp, dit gun je namelijk niemand


Gast

#8

2014-10-19 14:42

ik heb zelf geen vervoer en geld om zo ver te reizen en dat komt er nog bij dat ik in de wsnp zit ik heb alleen mijn scootmobiel als vervoer en daar red ik het nooit mee naar Spijkenisse ik vind gewoon dat de HAP moet blijven stel dat er iets met mijn vriend gebeurd kan in niet naar Spijkenisse toe en met openbaar vervoer is voor mij ook geen optie omdat ten 1e de bushalte te ver lopen is voor mij en ten 2e ik mag niet met openbaar vervoer en taxivergoeding wat ik krijg van de WMO is voor 25 kilometer en daar buiten dus moet ik dat ook zelf betalen en daar heb ik geen geld ook voor

Gast

#9

2014-10-19 14:44

Goede zaak!!! Hulp binnen 6 minuten staat flink op de tocht.

Gast

#10

2014-10-19 14:54

mijn vriendin heeft al een cronise ziekte mag niet met openbaar vervoer dus zijn aangewezen op een rolstoeltaxi

Gast

#11

2014-10-19 15:05

Het is van groot belang dat deze post open blijft voor de veiligheid van onze mensheid

Gast

#12

2014-10-19 15:14

Hellevoetsluis kan niet zonder de HAP. Ook de omliggende gemeentes niet. Toeristen hebben ook baat bij deze HAP.
Pierre

#13 HAP

2014-10-19 15:19

In 2012 werd ik op een zaterdagmiddag tijdens vrijwilligerswerk geconfronteerd met kenmerken die bij een TIA kunnen horen. Ik was alleen op de plek van vrijwilligerswerk. De andere dag daar de HAP geweest hier in Hellevoet. Arts heeft mij een doorverwijzing gegeven. Omdat wij van OV afhankelijk zijn paar uur later op SEH van RPZ. Diverse onderzoeken gehad. Niets uitgebleken. Volgens arts op SEH zou het een vorm van migraine zijn geweest met enkel neurologische uitval. Ik was dus erg blij dat ik terecht kon bij de HAP. 


Gast

#14

2014-10-19 15:33

Onverantwoord is het het sluiten van het HAP

Gast

#15

2014-10-19 16:16

Moet blijven

Gast

#16

2014-10-19 16:21

Blijven ! een ander woord is hier niet voor verwijderen is afbreuk en verarming voor een goede dienst !

Gast

#17

2014-10-19 16:31

Als alleenstaande moeder zonder vervoer naar spijk laten gaan als er iets me mij of mijn zoontje is. Nee welke gek heeft dat bedacht.

Gast

#18

2014-10-19 16:44

Belachelijk als hij zou sluiten!

Gast

#19

2014-10-19 16:50

Hellevoetsluis heeft gezien zijn inwoners aantallen recht op een Instelling waar de burger terecht kunnen als ze medische hulp en/of informatie nodig hebben , daar betalen de Helevoeters toch belasting voor.

Gast

#20

2014-10-19 17:06

Huisartsenpost moet gewoon open blijven,het is nodig.

Gast

#21

2014-10-19 17:07

Huisartsenpost in Hellevoetsluis is nodig in een gemeente met meer dan 40.000 inwoners waarvan veel ouderen zonder auto.
gast

#22

2014-10-19 17:28

In het weekend naar een huisartsenpost gaan doe je niet voor je lol dus maar dan moet je eerst laten beoordelen in Spijkenisse bij de HAB of jouw geval werkelijk spoedeissend is en als het inderdaad iets is voor SEH dan moet je als de SEH Spijkenisse gesloten is weer naar Dirksland????? of Maasstad ziekenhuis waar je eigenlijk helemaal niet naar toe wilt - en ook al zo perfect bereikbaar maar niet heus - waar ze dan misschien niet eens genoeg capaciteit hebben als we daar allemaal naar toe moeten?? Hier gaan echt nog ongelukken van komen. Want ja voor de huisartsen misschien ruim baan over de busbaan maar voor mensen/ patienten met een auto achteraan sluiten in het treintje auto's voor je en dat is al heel snel het geval. en wat moeten mensen die geen auto hebben???? De bus nemen met pijn op de borst? Met hoofdwond in de taxi?? 


Gast

#23

2014-10-19 17:31

Mijn stem hebben jullie, wat een dom besluit

Gast

#24

2014-10-19 17:33

Mijn familie woont in hellevoetsluis mijn moeder is op leeftijd en het is toch te gek voor woorden dat er naar Spijkenisse gereden moet worden. Waar gaan we heen in dit land. OPEN BLIJVEN

Gast

#25

2014-10-19 17:36

Voor mensen zonder auto is het niet handig als je 's avonds wat mankeert.